تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۲۱۹۳۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا
 به فرا رسیدن عید نوروز و همچنین محدودیت هایی که صورت گرفته، پایتخت نشین ها تنها می توانند برای سفر به نقاط اطراف تهران نظیر کردان، شهریار، لواسان، دماوند و غیره سفر کنند. در این میان، کردان منطقه ای بسیار خوش آب و هوا در فصل بهار است که با طبیعت سبز خود و همچنین تنوع بالایی از انواع ویلاهای لوکس و دیدنی، بهترین خاطرات را برای گردشگران رقم خواهد زد. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با انواع ویلا در کردان بیشتر آشنا شوید.


نگاهی به روستای کردان

کردان روستایی ییلاقی در غرب تهران و شمال غرب کرج است که در گذشته های دور، بخشی از شهرستان چندار بوده و با تقسیمات صورت گرفته، امروزه یکی از روستاهای شهرستان ساوجبلاغ به شمار می رود و همچنین خوب است بدانید در میان مناطق مختلف شهرستان ساوجبلاغ، کردان به عنوان توریستی ترین و قطب اقتصادی منطقه شناخته می شود.

اگر از تهران قصد سفر به کردان را دارید، بطور میانگین یک ساعت در راه خواهید بود اما این زمان برای مواقعی است که مسیر تهران تا کردان فاقد ترافیک های سنگین باشد چراکه در ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه و همچنین روزهای آخر هفته به دلیل شلوغی مسیر تهران تا کردان، این زمان یک ساعته گاه به بیش از دو ساعت نیز می رسد.


اجاره ویلا در کردان از سایت لوکس ویلا

کردان در گذشته های دور تنها یک روستای ییلاقی و خوش آب و هوا بود اما بعد از مدتی که در میان پایتخت نشین ها به خوبی شناخته شد، همواره یکی از دغدغه های مردم برای سفر و اقامت در کردان، پیدا کردن اقامتگاهی مناسب و خوش قیمت بود لذا به لطف این موضوع، توجه سرمایه گذاران بسیاری به کردان جلب شد و با ساخت و ساز انواع سوئیت های ارزان قیمت تا ویلاهای لوکس و دیدنی، تا حدودی مشکل گردشگران از باببت اجاره ویلا در کردان رفع شد اما امروزه به دلیل تقاضا بسیار بالا برای اجاره ویلا کردان، اگر به دنبال ویلایی متناسب با بودجه و سلیقه هستید، پیشنهاد می شود از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو آن اقدام کنید.`

اگر در سفر به کردان به دنبال ارزان ترین اقامتگاه ها هستید، همواره می توانید با کمترین هزینه ممکن به سراغ اجاره سوئیت در کردان بروید اما در نظر داشته باشید به دلیل محدودیت تعداد سوئیت ها و اینکه به لطف قیمت مناسب، این دسته از اقامتگاه ها طرفداران بسیاری دارند و پیشنهاد میشود چند روز زودتر از تاریخ سفر نسبت به رزرو آن ها اقدام کنید. همچنین اگر هم میخواهید هزینه ای بیشتر پرداخت کرده و از امکانات بهتری هم برخوردار شوید، در کردان ویلاهای عادی بسیاری وجود دارد که از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار هستند.

اجاره ویلا استخردار در کردان

محبوب ترین ویلاهای کردان، ویلاهای استخردار هستند و به دلیل تقاضای بالا جهت اجاره ویلا استخردار در کردان، اکثر مالکان تصمیم گرفته اند تا ویلاهای خود را مجهز به استخرهای روباز و یا سرپوشیده کنند. هرچند با اینکه تنوع ویلای استخردار به مراتب بالا می باشد اما همواره پیدا کردن بهترین اقامتگاه مورد نظر در کردان، یکی از دغدغه های بزرگ گردشگران به شمار می رود.

ویلاهای استخردار کردان در نیمه اول سال از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همانطور که میدانیم، کردان منطقه ای ییلاقی است و در فصل تابستان شاهد هوای بسیار خنک و دلنشینی در منطقه هستیم. در نیمه اول سال، گردشگران در میان ویلاهای استخردار به سراغ اجاره ویلا استخر روباز در کردان می روند تا از آب سرد استخر زیر آفتاب سوزان نهایت لذت را ببرند اما با فرا رسیدن روزهای سرد کردان، شرایط برعکس خواهد شد.


اجاره ویلا استخر آبگرم در کردان و نکاتی که باید بدانید

با شروع شدن فصل پاییز، کردان وارد روزهای سرد خود می شود و دیگر گردشگران به سراغ ویلاهای استخر روباز در این هوای سوزناک نمی روند. در این ایام، اکثر ویلاهای استخردار آب استخر خود را با آبگرم جایگزین می کنند اما تعداد محدودی از ویلاها بنا به دلایل مختلفی، استخرهای خود را غیر فعال کرده و در دسته ویلاهای عادی قرار می گیرند. در این ایام، اجاره ویلا استخر سرپوشیده در کردان به مراتب بیشتر از استخرهای روباز بوده و کمتر گردشگری میخواهد در هوای بسیار سرد کردان وارد استخر روباز شود.

در نظر داشته باشید ویلاهای استخر سرپوشیده آبگرم همواره محیطی گرم و مملو از بخار دارند که از نظر گردشگران بسیار جذاب و دلنشین می باشد. نرخ اجاره روزانه ویلاهای استخر سرپوشیده آبگرم در کردان طی روزهای سرد به مراتب گران تر از سایر اقامتگاه است و همچنین تمامی ویلاها و اقامتگاه های کردان، همواره نرخ ثابتی طی روزهای عادی هفته دارند اما با فرا رسیدن روزهای آخر هفته و ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه که تقاضا برای اجاره ویلا در کردان بالا می رود، افزایش می یابند.

پیشنهاد میکنیم نگاهی هم به جاهای دیدنی کردان بیاندازید

متاسفانه امروزه کردان را با هوای دلنشین و ویلاهای لوکس و استخردارش میشناسند و کمتر گردشگری در طول سفرش نگاهی به جاذبه های گردشگری کردان میاندازد. اما اگر قصد سفری چند روزه به کردان دارید، خوب است به مناطق اطراف کردان مراجعه کرده و در میان طبیعت سرسبز روستا بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید. دهکده آرامش، کوه کهار و رود کردان از جمله بهترین مناطق برای طبیعت گردی و کمپینگ هستند. اگر هم علاقه مند به جاذبه های تاریخی هستید، بازدید از بنای تاریخی برج مقبره را فراموش نکنید.

در آخر، لوکس ویلا توانسته با ارائه بهترین اقامتگاه های کردان، تنوع بالایی از انواع ویلا در کردان را برای گردشگران ارائه کند تا هر شخص با هر بودجه و سلیقه ای، بهترین ویلای مورد نظر را در این روستا انتخاب کند. همچنین اگر به دنبال اجاره ویلا در کردان با بهترین قیمت ها و بدون واسطه هستید، تنها یک تماس با کارشناسان سایت فاصله دارید.

:
:
:
آخرین اخبار