تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۲۱۹۱۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در بازدید نماینده ولی فقیه درخوزستان از مناطق محروم احمدفداله دزفول چه گذشت؟ +تصاویر
 نماینده ولی فقیه در خوزستان به همراه مسئولان استانی و شهرستانی دزفول از مناطق محروم احمدفداله دزفول بازید کرد.

 حجت الاسلام سیدعبد النبی م وسوی فرد برای پیگیری مشکلات مردم اهالی ساکن در روستاهای منطقه محروم احمدفداله دزفول بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برای سومین بار است که از دهستان احمد فداله بازدید و مشکلات مردم منطقه را از مسئولان کشوری و استانی پیگیری می‌کند.

از مهم‌ترین درخواست‌های اهالی منطقه از نماینده ولی فقیه در استان خوزستان مشکلاتی از قبیل: جاده، آب و برق و آنتن‌دهی خطوط بود که حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نیز به پیگیری‌های انجام شده و استمرار آنها اشاره کرد و گفت: پیگیری‌های آنتن‌دهی تلفن از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهبود وضعیت جاده از وزیر راه و شهرسازی از جمله پیگیری‌ها بوده است.

در ادامه بازدید خود به دهستان احدفداله دزفول؛ حضور در جمع جهادگران «جبهه جهادی منتظران خورشید» مستقر در منطقه بود و همچین مراسم اهدای 100سری جهزیه به نوعروسان این منطقه اهداشد.

 توجه به قشرآسیب پذیر و مناطق محروم از ماموریت های نظام مقدس اسلامی است 

در ادامه حجت الاسلام سیدعبد النبی م وسوی فرد، اظهارداشت: توجه به قشرآسیب پذیر و مناطق محروم از ماموریت‌های نظام مقدس اسلامی است و در طول 42سال از عمر انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر احصاء نیاز نیازمند و تلاش برای رفع آنها، گفت: یکی از نیازهای امروز جوانان ازدواج است و با توجه به مشکلت پیش روی جوانان، یکی از دغدغه ها مسئله جهزیه است.

وی به گرانی بازار اشاره کرد و افزود: با توجه به گرانی‌های حاکم بر بازار در صورت فراهم شدن جهزیه، بستری برای ازدواج جوانان فراهم می‌شود.

 حجت الاسلام م وسوی فرد، ازدواج و فرزندآوری را از جمله دغدغه‌های رهبر انقلاب دانست و گفت: در بدنه نظام مقدس اسلامی، نیروهای جهادی، بنیادبرکت، ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) و نیز دیگر مجموعه‌ها به دنبال خدمت به مردم هستند و از ابتدای ورود به دهستان احمدفداله شاهد ساحت مدرسه، مسجد و خدمت رسانی به مردم این منطقه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، با بیان اینکه جاده مهم‌ترین مطالبه مردم و روستاهای دهستان احمدفداله است، گفت: از سال گذشته پیگیری‌های لازم انجام شده و در این باره با وزیر راه و شهرسازی صبحت شده و پیگیر این مسئله هستیم.

وی با اشاره به  اینکه در صورت حل مشکل جاده خدمت‌رسانی و ارائه کمک به مردم منطقه به آسانی انجام می‌شود، بیان کرد: اگر شخصی بیمار بشود یا مشکلی برای او پیش آید دسترسی به پزشک سخت است؛ در همین راستا امروز نیروی‌های جهادی در حوزه درمان در منطقه مستقرشده و در حال خدمت‌رسانی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در ادامه افزود: هر مسئولی در نظام مقدس اسلامی سهمی از خدمت به مردم ایران اسلامی دارد، مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و انقلاب را حفظ کرده‌اند لذا باید به سهم خود تلاش شود تا در حد توان نیازها برطرف کرد.

به گزارش تسنیم، دهستان احمدفداله از توابع بخش شهیون دزفول واقع در دل رشته کوه زاگرس، ظرفیت‌های طبیعی و بکر فراوانی دارد که دسترسی به آن به دلیل نبود جاده دشواراست.فاصله شهر دزفول تا دهستان احمدفداله، 120کیلومتراست .

در ادامه تصاویری از این بازدید را مشاهده کنید.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار