تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۲۱۸۷۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار:برخی شهروندان شادگانی پروتکل‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند
 سرپرست فرمانداری شادگان با انتقاد از برخی شهروندان که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند گفت:برای برون رفت از شرایط قرمز پرخطر رعایت اصول سه‌گانه بهداشتی از سوی همه افراد ضروری است.

امید صبری‌پور  اظهار داشت: طبق بررسی به عمل آمده ۲۰ درصد از مردم شادگان هنوز نسبت به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کم‌توجهی می‌کنند در صورتی که تنها راه قطع زنجیره ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی افزود: مهمترین راه برای خارج شدن از وضعیت پرخطر قرمز رعایت اصول سه‌گانه بهداشتی شامل شستن دست‌ها، فاصله‌گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک می‌باشد.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: پروتکل‌های بهداشتی باید از سوی همه افراد جامعه رعایت شود تا آمار ابتلا و مرگ و میر در شهرستان شادگان کاهش یابد.

صبری‌پور خواستار پرهیز از عادی‌انگاری شرایط از سوی مردم شادگان شد و افزود: مردم با پرهیز از عادی‌انگاری شرایط همچنان مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از کرونا را جدی بگیرند ضمن اینکه برپایی هر گونه مراسم، تجمع، دورهمی، مجلس عروسی و ترحیم در این شهرستان ممنوع می باشد.

وی با تاکید بر اینکه پروتکل های بهداشتی باید به طور کامل در همه دستگاه‌های اجرایی رعایت شود گفت: تمامی مدیران دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها، بخشداران و دهیاران در این زمینه مسوولیت جدی بر عهده دارند و نشست های کاری و اداری باید در حد ضرورت و با حضور محدود افراد باشد.

۱۱ شهرستان در استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و موارد مثبت ویروس جهش یافته انگلیسی در چند شهرستان خوزستان تایید شده است.

شهرستان شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار