تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۱۸۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مقابله با کرونا در بنیاد مسکن خوزستان ادامه دارد
انصاریان گفت: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا ویروس در بنیاد مسکن خوزستان به منظور حفظ سلامتی کارکنان و مراجعه کنندگان ادامه دارد.
 مسعود انصاریان مدیر کل بنیاد مسکن استان خوزستان در تشریح آخرین اقدامات پیشگیرانه این بنیاد در مقابله با بیماری کرونا  گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و استمرار وضعیت قرمز در اهواز و برخی از شهرستان‌ها اقداماتی برای حفظ سلامتی کارکنان و مراجعه کنندگان به صورت مستمر انجام می‌شود.

او انجام تست سریع کرونا برای پرسنل بنیاد مسکن استان، اجرای طرح پاسخگویی تلفنی به مراجعان و رسیدگی غیر حضوری به پرونده‌ها و برقراری سیستم هوشمند حضور و غیاب پرسنل برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا را از جمله این اقدامات عنوان کرد و افزود: همچنین توزیع مستمر ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین کارکنان نیز صورت می‌گیرد.

انصاریان اطلاع رسانی در شبکه‌های اجتماعی بنیاد مسکن و سازمان‌های مرتبط با حوزه کاری بنیاد، اطلاع رسانی گرافیکی و محیطی و اجرای طرح حضور یک سوم از پرسنل در شهر‌های قرمز استان از دیگر اقدامات بنیاد استان بوده است، ضمن اینکه در حاشیه اجرای مرحله دوم تست سریع کرونا، از مدافعان سلامت تجلیل بعمل آمد.

به گفته مدیر کل بنیاد مسکن استان خوزستان، طرح تست سریع کرونا، با پیگیری واحد رفاه و ورزش بنیاد در حال اجرا است.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار