تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۱۸۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیئت‌های مذهبی تابع قانون هستند/ کار فرهنگی تعطیل شدنی نیست
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایذه گفت: هیئت های مذهبی تابع قانون هستند و در شرایط قرمز کرونایی فعالیت های گروهی خود را تعطیل کرده اند.

حجت الاسلام سید محمد اندرزیان اظهار کرد: هر چند شیوع و گسترش ویروس کرونا اجتماعات معنوی ما را از حیث کمیت، تحت تأثیر قرار داده ولی همه ما باید تابع دستورات و تصمیمات ستاد ملی کرونا باشیم و از هر گونه اجتماع و برگزاری مراسم که موجب شلوغی و ازدحام باشد، پرهیز کنیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه همه ما ملزم به رعایت نکات بهداشتی و توصیه به این امر هستیم، افزود: به همین منظور هم مقام معظم رهبری بارها فرمودند باید به توصیه‌هایی و تصمیماتی که از طرف ستاد ملی کرونا ایجاد و ابلاغ می‌شود، آنها را سر لوحه کار خودمان قرار بدهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایذه تأکید کرد: هرچند که کار فرهنگی تعطیل شدنی نیست ولی با توجه به شیوع و گسترش این بیماری و وضیعت موجود در استان به همه روحانیان، ائمه جماعات مساجد، مسئولان هیئت‌های مذهبی و مدیران مراکز قرآنی توصیه می‌شود که از برگزاری هر گونه فعالیت فرهنگی خودداری کنند.

اندرزیان گفت: از زحمات شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان و ستاد کرونای شهرستان، پزشکان، پرستاران و مراقبان سلامت جامعه که در این ایام تلاش وافری دارند و بسیجیان و روحانیت قدردانی و تشکر ویژه کنیم و بدانند که مساجد و ائمه جماعات همیاران شما در حوزه سلامت هستند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار