تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۱۸۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یزدی: بازیکنان نفت مسجدسلیمان لیاقت بالانشینی در لیگ را دارند/ چشم انتظاریم مشکلات حل شود
 سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: چشم انتظار هستیم که در همین هفته بخشی از مشکلات برطرف شود تا با آسودگی خاطر بیشتری کارمان ادامه دهیم.

داریوش یزدی  درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار کرد: باتوجه به فرصت کمی که داشتیم، سعی کردیم تغییر ایجاد نکنیم. به دلیل فرصت کم همان رویه‌ای که تیم از قبل داشت را ادامه دادیم. بیشتر سعی کردیم از نظر روحی و روانی روی تیم کار کنیم. حضور من مصادف شد با فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکن در ایران هم شرایط خاص خودش را دارد. بعضی از تیم‌ها غیر اخلاقی با بازیکنان ما مذاکره کردند و یک مقدار بچه‌های ما را تحت تاثیر قرار دادند. تا الان هم احمد گوهری هنوز در تمرینات ما نیامده و یکی دو بازیکن دیگرمان هم به همین صورت با آن‌ها مذاکره صورت گرفت.

هنوز تفکرات‌مان را در میان بازیکنان‌ جا ننداختیم

او اضافه کرد: ما فقط سعی کردیم مدارا کنیم و آن‌ها را به تیم برگردانیم. خوشبختانه برگشتند و کارشان را دارند انجام می‌دهند. در کل باید بگویم هنوز آن تفکرات‌مان را در میان بازیکنان‌مان جا ننداختیم چون فرصتی برای این کار  نبود. هنوز با همان رویه پیش خواهیم رفت تا یک زمان مناسب به دست آوریم و آن چارچوب‌هایی که نیاز است را در تیم اعمال کنیم تا بچه‌ها با شرایط بهتری تمرینات را انجام دهند و با تفکرات جدید آشنا شوند.

یزدی با بیان این‌که متاسفانه اکنون پنجره نقل و انتقالات ما بسته است و تا این ساعت نتوانستیم کاری انجام دهیم، گفت: در نظر داریم چند بازیکن را به تیم اضافه کنیم تا در آن پست‌هایی که مشکل داریم با نفرات جدید نقطه ضعف‌های‌مان را برطرف کنیم. دیدگاه ما و باشگاه این است که در ادامه راه بتوانیم تیم خوب و با کیفیتی داشته باشیم. در دو بازی گذشته تیم ما مستحق کسب پیروزی بود و اگر شانس با ما یار بود، باید ۶ امتیاز مقابل تراکتور و سایپا به دست می‌آوردیم. برخی از اشتباهات و اشکالات خودمان و اشتباه داوری باعث شد فقط دو امتیاز کسب کنیم.

برخی از اشتباهات داوری باعث شد امتیاز از دست دهیم

او ادامه داد: خیلی نمی‌خواهم در رابطه با داوری صحبت کنم اما برخی از اشتباهات هم باعث شد نتوانیم امتیازات کامل را کسب کنیم. درست است امتیازات کمی از این دو بازی به دست آوردیم اما نتایج بدی هم نبود و این امتیازات یک بازی مقابل تراکتور و یک بازی بیرون از خانه به دست آمد. در ادامه مسیر هم امیدوار هستیم چون بچه‌های ما با انگیره هستند و امیدوارم ادامه مسیر را به شکلی ادامه دهیم که فوتبال بهتری را از این تیم ببینیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در رابطه با بازی بعدی این تیم در لیگ برتر مقابل پرسپولیس گفت: پس از دیدار تیم‌مان در مسجدسلیمان مقابل خیبر خرم‌آباد باید مقابل پرسپولیس بازی کنیم. به هر شکل تمام بازی‌های لیگ بسیار سخت هستند و می‌توانند برای تیم‌های پایینی و بالایی جدول سرنوشت سازی هستند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. امیدواریم بتوانیم بازی خوبی مقابل پرسپولیس ارائه دهیم و بچه‌ها بتوانند کیفیت خوب‌شان را نشان دهند و همه شاهد یک بازی خوب باشند.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان لیاقت بالانشینی در لیگ را دارد

او درباره هدف نفتی‌ها در جام حذفی گفت: سال گذشته تیم ما عملکرد خوبی در جام حذفی داشت و تا جمع چهار تیم برتر هم بالا آمدیم. امسال هم به دنبال همین عملکرد هستیم اما نگاه‌مان این است که بچه‌های‌مان را بیشتر بشناسیم و بازیکنان بیشتری را در این مسابقات به کار بگیریم تا توانایی‌های آن‌ها را ببینیم.

یزدی در رابطه با ادامه راه نفتی‌ها در لیگ برتر گفت: ما در رتبه‌ای قرار داریم که دسترسی به تیم‌های بالایی و پایینی‌مان ساده است چون اختلاف امتیازات کم است. اگر بتوانیم امتیازات خوبی را کسب کنیم بالانشین جدول خواهیم شد و اگر هم لغزشی داشته باشیم تیم‌های پایین تر جای ما را خواهند گرفت. امیدواریم اتفاق اول برای ما رخ دهند و این بچه‌ها شایسته هستند چون توانایی خوبی دارند و با وجود یک سری اشکالات اما لیاقتش را دارند. در آینده بیشتر از این بازیکنان خواهید شنید و حتی شاید تعدادی از آن‌ها لژیونر شوند.

چشم انتظاریم مشکلات تیم حل شود

او در خصوص مشکلات نفت مسجدسلیمان گفت: مملکت ما دارای مشکلات اقتصادی است و تمام تیم‌های‌مان به همین صورت هستند. نفت هم به همین صورت مشکل دارند اما مسئولان و مدیریت باشگاه قول‌های خوبی دادند که بتواند در اسرع وقت این مشکلات را برطرف کنند. چشم انتظار هستیم که در همین هفته بخشی از مشکلات برطرف شود تا با آسودگی خاطر بیشتری کارمان ادامه دهیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنم که همیشه کنار تیم هستند. آن‌ها قبل از کرونا همیشه در ورزشگاه حضور پیدا می‌کردند و عاشقانه تیم را حمایت می‌کردند. اکنون هم با قلب‌شان و با روح‌شان مسائل تیم را دنبال می‌کنند. ما ممنون آن‌ها هستیم و از آن‌ها خواهش می‌کنم این حمایت‌ها را از ما دریغ نکنند که قطعا این اتفاق رخ می‌دهد.

او در خصوص ادامه حضورش برای فصل آینده لیگ روی نیمکت نفت گفت: قراردادم تا پایان امسال است و باید ببینیم شرایط به چه شکلی پیش می‌رود. این قرارداد قابل تمدید است و با طرفین می‌تواند ادامه پیدا کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار