تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۲۱۸۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۴ طرح فاضلاب در سال آینده در خوزستان عملیاتی می‌شود
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: در بودجه ۱۴۰۰، برای استان خوزستان ۱۴ طرح فاضلاب در نظر گرفته شده است.

مهرداد نیکو  اظهار داشت: خوزستان به واسطه برخورداری از پنج رودخانه مهم و سدهای متعدد از ظرفیت‌های مناسبی در زمینه توسعه گردشگری به ویژه در حوزه تاسیسات آبی برخوردار است.

وی با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود خوزستان افزود: بهره‌مندی از توانایی‌های موجود گردشگری آبی مستلزم طرح مطالعاتی بود که با همکاری سازمان آب و برق خوزستان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، این طرح تهیه شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: ارایه طرح‌های گردشگری نیازمند زیرساخت‌های کاربردی است و اجرایی شدن آنها تنها توسط یک دستگاه اجرایی امکان پذیر نیست و لازمه آن همکاری و تعامل همه جانبه در بین دیگر دستگاه‌های مرتبط استان است.

وی ادامه داد: به‌همین منظور کلیات طرح توسعه گردشگری آبی در شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان تصویب، و بررسی فنی مسیرهای دسترسی به این تاسیسات به کمیته امور زیربنایی استان ارجاع شد.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان به موضوع ارایه آخرین وضعیت مالی و فیزیکی طرح فاضلاب شهر اهواز اشاره‌کرد و گفت: اجرای شبکه فاضلاب این شهر دارای شرایط خاصی است و با وجود سرمایه‌گذاری خوبی که صورت گرفته اما تا نقطه مطلوب فاصله دارد.

نیکو ادامه داد: در پیوست شماره یک قانون بودجه امسال، تعداد 14 طرح فاضلاب برای استان خوزستان در نظر گرفته شده است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار