تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۲۱۸۷۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شکایت کارمندان اهوازی از عدم رعایت محدودیت‌های دورکاری
 دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به تاثیر کاهش تردد کارمندان در کنترل بیماری گفت: در شرایط قرمز، سازمان‌ها و ادارات باید با یک‌سوم نیروها در محل کار و دوم سوم با دورکاری فعالیت کنند اما شکایات زیادی از کارمندان سازمان‌ها و ادارات داریم که این موضوع رعایت نمی‌شود.

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی  با اشاره به تاثیر کاهش تردد کارمندان در کنترل بیماری با تصمیم کاهش فعالیت کارکنان ادارت غیرضروری خوزستان، اظهار کرد: یکی از عوامل شیوع کرونا، دورهمی‌ها و تراکم‌های جمعیت در محیط‌های خانوادگی یا فضاهای کوچک و بسته، مانند سازمان‌ها و ادارات است. در شرایط قرمز، سازمان‌ها و ادارات باید با یک‌سوم نیروها در محل کار و دوم سوم با دورکاری فعالیت کنند اما شکایات زیادی از کارمندان سازمان‌ها و ادارات داریم که این موضوع رعایت نمی‌شود.

وی افزود: گاهی در فضای ادارات مشاهده شده که در یک اتاق کوچک و بسته، تراکم جمعیت کارمندان وجود دارد در حالی که ممکن است بسیاری از این افراد، ناقلان بدون علامت و کانون انتشار بیماری باشند.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: قطعا تصمیم اتخاذشده در خصوص فعالیت ادارات غیرضروری با ۱۰ درصد ظرفیت و دورکاری کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای، تا حد زیادی در کنترل بیماری کمک‌کننده است.

احمدی‌بلوطکی ادامه داد: در این شرایط باید فضای محل کار به گونه‌ای مدیریت شود که در اتاق سازمان‌ها و ادارات کمترین جمعیت کارمندان وجود داشته باشد.

وی افزود: از مدیران سازمان‌ها و ادارات می‌خواهیم با جدیت به این تصمیم عمل کنند؛ در این خصوص بازرسی‌ها از ادارات و سازمان‌ها تشدید می‌شود و سازمان‌هایی که کارشکنی یا عدم همکاری داشته باشند، به دستگاه‌های متولی معرفی می‌شوند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار