تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۲۱۸۷۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تساوی مقابل تیم استقلال ملاثانی برای ما رضایت‌بخش است
  مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: به هدف‌گذاری خود در پیش از آغاز رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های کشور دست پیدا کردیم و از کسب یک امتیاز مقابل تیم خوب استقلال ملاثانی راضی هستیم.

  مهدی کریمیان عصر امروز یکشنبه پس از تساوی تیمش در هفته هفدهم مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور، به جدایی فراز کمالوند از تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته تلاش کردیم که از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار دهیم تا با آمادگی لازم دربازی مقابل استقلال ملاثانی شرکت کنیم.

وی به از دست رفتن سه فرصت گلزنی در ۳۰ دقیقه نخست بازی امروز اشاره کرد و افزود: در صورتی که از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، پیروزی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر دور از دسترس نبود.

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از عملکرد تیم استقلال ملاثانی نیز تمجید کرد و گفت: این تیم از بازیکنان بسیار خوبی تشکیل شده است و بازی مقابل این تیم راحت نبود.

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: در تلاش هستیم که با جذب بازیکنان جدید، با قدرت بیشتری در نیم‌فصل دوم مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور حضور پیدا کنیم.

در هفته هفدهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و شاهین شهرداری بوشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار