تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۱۸۶۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تست سریع کرونا از کارمندان شادگان آغاز شد
  رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: با توجه به شرایط قرمز شهرستان شادگان و به منظور تسریع در شناسایی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ تست سریع کرونا از کارمندان ادارات این شهرستان آغاز شد.

سجاد جلیلیان با بیان اینکه ارتباط مردم با محیط‌های اداری و خصوصا بانک‌ها بسیار زیاد است که همین امر یکی از علل شیوع کرونا در این شهرستان می باشد افزود: مرکز بهداشت شادگان برای کنترل بهتر این بیماری از تمامی کارکنان ادارات این شهرستان تست سریع کرونا می گیرد.

رییس مرکز بهداشت شادگان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت سلامت روحی و جسمی کارکنان ادارات برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ، امکان گرفتن تست کرونا برای کارکنان ادارات و بانک های شادگان فراهم شده است.

جلیلیان با بیان اینکه نتیجه تست کرونای برخی از کارمندان شاغل در ادارات شهرستان شادگان مثبت اعلام شده است، بیان کرد: آزمایش کرونای کارکنان ادارات شادگان رایگان است.

وی افزود: تست‌گیری سریع در برخی ادارات شهرستان شادگان انجام شد و این روند برای سایر ادارات نیز در حال انجام است.

جلیلیان گفت: کارکنان و کارمندان در صورت داشتن علائم مشکوک مانند سردرد، عطسه، سرفه، تب، علائم گوارشی ابتدا باید به مراکز ویژه خدمات جامع سلامت مراجعه کنند و در این مراکز فرآیند غربالگری، انجام آزمایش و یا نیاز به بستری شدن در بیمارستان انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: تمامی مدیران و کارفرمایان باید نسبت به غربالگری کارکنان خود در صورت داشتن علائم اولیه بیماری اقدام کنند.

شهرستان‌های  شادگان ، آبادان و خرمشهر در جنوب غرب خوزستان از خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره مند می باشند.

۱۱ شهرستان در استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و موارد مثبت ویروس جهش یافته انگلیسی در چند شهرستان خوزستان تایید شده است.

شهرستان شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار