تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۱۸۶۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبفا با حفاری‌های مکرر تردد در خرمشهر را مشکل کرده‌است
 شهردار خرمشهر گفت: حفاری‌های آب و فاضلاب در نقاط مختلف این شهر در شرایط کرونایی موجب بروز مشکل برای مردم و شهرداری شده است.

 منصور علوانی روز یکشنبه در نشست شورای اسلامی خرمشهر اظهار داشت:بیشتر نوارهای حفاری آبفا در مناطق کوی بهروز و عباره است که با کمترین بارندگی تردد در این مناطق با مشکل مواجه می شود. ساکنان این مناطق از این بابت گله مند بوده و خواستار ترمیم نوارهای حفاری آبفا هستند.

وی در ادامه تامین نشدن اعتبار طرح ‌های نیمه تمام از سوی سازمان منطقه آزاد اروند را از دیگر مشکلات شهرداری خرمشهر بیان کرد و گفت: پروژه های نیمه تمام از قبیل بهسازی معابر کوی ۹۰هکتاری و کوی طالقانی بر خلاف تفاهم نامه‌ منعقده با سازمان منطقه آزاد اروند به دلیل تامین نشدن اعتبار رها شده اند. 

علوانی با اشاره به موافقتنامه سال ۹۶ منطقه آزاد اروند گفت: در این موافقت‌نامه مصوب شد تجهیزات آتش نشانی برای شهرداری خرمشهر خریداری شود و طرح بهسازی گلزار شهدا از سوی منطقه آزاد اروند اجرا شود که این طرح ها عملی نشدند لذا انتظار می‌رود پیرو موافقت‌نامه منعقد شده در اجرای این طرح ها از سوی منطقه آزاد اروند تسریع شود.

رئیس شورای شهر خرمشهر نیز در این نشست از سازمان منطقه آزاد اروند خواست به تعهدات خود در قبال شهرداری خرمشهر عمل کند .

فاخر ربیعی فر افزود: با توجه به طرح های نیمه تمام شهری از منطقه آزاد اروند انتظار می رود برای سال آینده پروژه های عمرانی جدیدی در خرمشهر تعریف نکند تا طرح های نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی افزود: به دلیل کمبود نقدینگی تمام طرح های عمران شهری شهرداری خرمشهر به خصوص پروژه ساحل سازی، ۹۰ هکتاری مسکن مهر و کوی طالقانی متوقف شده اند.

رییس شورای اسلامی خرمشهر در ادامه به ترمیم پل شهید جهان‌آرا اشاره کرد و گفت: برای حفظ ایمنی پل شهیدجهان‌آرا باید ممنوعیت تردد خودروهای سنگین از روی این پل با همکاری پلیس راهور اعمال شود و راهکاری برای تردد این خودروها پیش بینی شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار