تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۲۱۸۶۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۶۵ هزارتن ذرت از بندر امام (ره) به زودی ترخیص می‌شود
  رییس سازمان ملی استاندارد وتحقیقات صنعتی ایران گفت: زمینه ترخیص ۲۶۵ هزار تن ذرت خوراک دام و طیور از بندر امام خمینی (ره) به زودی فراهم می شود.

 غلامرضا شریعتی شنبه در حاشیه نشست با جمعی از مسئولان خوزستان در بندر ماهشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: این ذرت‌ها توسط بخش خصوصی وارد شده است اما مواردی در خصوص استاندارد سازی این محموله مطرح بود که پژوهشگاه سازمان استاندارد عملیات خاص را بر روی آن‌ها انجام داده و به زودی موارد مزبوربرطرف خواهد شد.

وی گفت: با حل مشکل این محموله و عرضه آن به بازار، مشکل بسیاری از تولیدکنندگان دام و مرغ نیز حل خواهد شد.

شریعتی با اشاره به هدف از سفر خود به خوزستان ادامه داد: دربحث ترخیص غلات و نهاده‌ها از بندر امام (ره) با مشکلاتی مواجه بودیم و انباشت کالا در بندر زیاد بود که برای بررسی این مشکلات و تسهیل روند ترخیص کالا به این منطقه سفر کردم.

رییس سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی بیان کرد: در کنار توجه به سلامت جامعه ، سازمان ملی استاندارد به فکر سرعت بخشی به واردات و کمک به ترخیص هر چه زودتر کالاها از بندر نیز است.

وی با اشاره به موضوع ذرت های آلوده در بندر امام (ره) ادامه داد:  در خصوص ذرت های آلوده که چندسالی در بندر امام دپو شده اند با دستور رییس جمهوری از سال گذشته عملیات برگشت آن ها انجام گرفته و تا کنون ۷۰ هزار تن از ۱۴ هزار تن برگشت خورده است.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران امروز شنبه به منظور بررسی وضعیت محموله های ترخیص نشده در بندر امام (ره) و بازدید از آزمایشگاه های این سازمان به شهرستان ماهشهر سفر کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار