تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۲۱۸۶۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خاک‌سپاری اموات در روزهای پنجشنبه و جمعه در اندیمشک ممنوع است
 

 فرماندار اندیمشک از ممنوعیت خاک‌سپاری اموات در روزهای پنجشنبه و جمعه در این شهرستان خبر داد.

 پیمان جهانگیری عصر امروز شنبه در نشست اضطراری ستاد مبارزه با کرونا که با حضور اعضای شورای تأمین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد کرونا و دستور استاندار خوزستان، ورود و خروج همه خودروهای غیربومی به این استان ممنوع است.

وی گفت: ورودی‌های شهرستان اندیمشک از امروز با شدت بیشتری کنترل خواهد شد و ورود به این شهرستان فقط با پلاک بومی امکان‌پذیر است.

رئیس ستاد کرونا شهرستان اندیمشک گفت: همه پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان تعطیل هستند و از امروز ورودی پارک فدک نیز مسدود می‌شود.

وی افزود: مراسم خاک‌سپاری در روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است و از این پس فقط مراسم خاک‌سپاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۷ تا ۹ صبح برگزار خواهد شد.

جهانگیری گفت: قانون منع تردد شبانه همچنان با جدیت در شهرستان اندیمشک برقرار است و با خودروهایی که در این ساعت اقدام به تردد کنند، از طریق دوربین‌ها و پلیس راهور اعمال قانون می‌شوند.

رئیس ستاد کرونا شهرستان اندیمشک ادامه داد: با توجه به وضعیت کرونایی استان خوزستان، از مردم درخواست می‌شود که تحت هیچ شرایطی به این استان سفر نکنند چرا که اجازه ورود به خوزستان از ورودهای این شهرستان داده نمی‌شود.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: تعداد بستری‌های کرونا روزانه در شهرستان اندیمشک در حال افزایش است و با این وضعیت سخت‌گیری‌ها در راستای مهار کرونا بیشتر خواهد شد.

جهانگیری از شهروندان خواست تا در خانه بمانند و فقط در شرایط ضروری از منزل خارج شوند و استفاده از ماسک و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار