تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۲۱۸۶۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: توهین نمی‌کنیم و برای بازی بعد تلاش می‌کنیم
 سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید به کسی توهین نمی‌کند و تلاششان را بیشتر خواهند کرد تا در باری ها موفق شوند.

  جواد نکونان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از بازی مقابل استقلال اظهار کرد: به نشست مطبوعاتی نرفتم چون طبق قانون اول تیم مهمان باید برای نشست برود اما تیم مقابل رعایت نکرد. به تیم حریف تبریک می گویم که بازی را بردند. بازی متعادل بود و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند. روی یک پنالتی گل خوردیم و بازی را باختیم اما مشکلی نداریم. نه گریه می کنیم و نه علیه کسی استوری می گذاریم. تمرین می کنیم و برای بازی بعد آماده می شویم. ما تلاشمان را می کنیم و برای تیم خودمان برنامه ریزی می کنیم و به کسی بی احترامی نمی کنیم و به تیم حریف هم خسته نباشید می گوییم. بچه نیستیم و گریه نمی کنیم. تیم حریف پیروز شد و مبارکشان باشد. صحبتم را کلی می گویم و از کسی اسم نمی برم.

او در خصوص پنالتی تیم استقلال گفت: صحنه پنالتی در دوربینی که از باشگاه دیدم مشخص نبود و نمی توانم بگویم پنالتی بود یا خیر.

نکونام درباره اولین باختش روبروی استقلال در دوران مربی گری اش گفت: همه رکورد ها شکسته می شوند و مهم بازی است. یک بازی انجام می شود و یک تیم می برد و تیم دیگری می بازد. عملکرد خوبی داشتیم و مهم این است که تیم ما شخصیت دارد. این که تیم ها بعد از گل زدن به ما خوشحالی می کنند و استقلال اینقدر وقت تلف می کند نشان‌دهنده قدرت تیم ماست.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار