تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۲۱۸۶۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آذری: باید شکست را شرافتمندانه قبول کنیم
 مدیرعامل فولاد می‌گوید تیمش برابر استقلال مستحق کسب یک امتیاز بود اما شرافتمندانه این شکست را قبول می‌کند.

  سعید آذری بعد از شکست فولاد مقابل استقلال گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی کردیم اما به تیمی که بازی خوب انجام داده، امتیاز نمی‌دهند. تیمی که دقت بیشتری داشته باشد و گل بزند، امتیاز می‌گیرد. این درس بزرگی برای بازیکنان ماست که از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کنیم. دقیقا اتفاقات این بازی مانند بازی با پرسپولیس شد. هدیه‌ای که خودمان برای خودمان فرستاده بودیم، پس فرستادیم و با دقت لازم بازی نکردیم.

وی ادامه داد: وقتی بازی به سمت حوادث می‌رود، باید این دقت را داشته باشید که ممکن است یک پنالتی به نفع تیم حریف اعلام شود یا تلاش کنند و گلی بزنند. کمترین حق فولاد در این بازی یک امتیاز بود که ناکام ماندیم. به بازیکنان فولاد تبریک می‌گویم. امیدوارم فولاد در ادامه لیگ این روند را ادامه دهد. به این تیم امیدوار هستیم. به نکونام و بازیکنان خسته‌نباشید می‌گویم. ما امیدوارانه لیگ را ادامه می‌دهیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره عملکرد داور مسابقه اظهار کرد: اجازه دهید کارشناسان داوری درباره داوری صحبت کنند. تیم ما باخته و باید باخت را شرافتمندانه قبول کنیم و بیشتر کار کنیم که اگر چنین شرایطی هم پیش آمد، با هر اشتباهی از سوی بازیکن، مربی و داور سه امتیاز را کسب کنیم.

آذری درباره باز نشدن پنجره نقل و انتقالات فولاد خوزستان و آسیبی که این تیم از این موضوع می‌خورد گفت: قاعدتا به این شکل است. پارسال در نیم‌فصل دوم نقل‌وانتقالات خوبی داشتیم. به خاطر این محدودیت اتفاق خاصی رخ نداده و بعید می‌دانم تا انتهای ۲۸ اسفند (پایان نقل و انتقالات) کاری کنیم. بازیکنان و قهرمانان ما تلاش خود را می کنند و باید دقت خود را بالاتر ببرند.

مدیرعامل فولاد در واکنش به اینکه این تیم نماینده ایران در آسیا و آیا انتظار کمک از سوی فدراسیون فوتبال را دارند گفت: همین فدراسیون پنجره نقل و انتقالات ما را بسته است و ما مجبور شدیم به دادگاه داوری ورزش برویم. اگر قرار بود که باز کنند، چرا بسته‌اند؟ ما یک بازیکن آماتور گرفتیم که بعد هم به باشگاه دیگر رفته است. کمیته تعیین وضعیت پنجره نقل و انتقالات را بسته است. اگر تلاشی کنند که پنجره نقل و انتقالات ما باز شود، ممنون می‌شویم. مجبوریم با این شرایط در مسابقات پلی‌آف آسیا بازی کنیم و اگر صعود کردیم، در دور گروهی با رقبای خودمان رو به رو شویم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار