تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۲۱۸۶۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت نفت نوار پیروزی‌های پرسپولیس را قطع کرد
  تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هفدهم لیگ برتر کشور میهمانش پرسپولیس تهران را متوقف کرد تا روند پیروزی‌های این تیم نیز متوقف شد.

 این دیدار عصر شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در چند هفته اخیر نتوانسته برابر حریفانش به برتری برسد بازی را هجومی تر از پرسپولیس آغاز کرد و با حرکات تکنیکی بازیکنان خود سعی در برهم زدن خط دفاعی تیم پرسپولیس داشت.

مدافعان پرسپولیس که با هشت گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را تاکنون به خود اختصاص داده‌اند با تدابیر خاص مانع از حرکات ترکیبی و تکنیکی بازیکنان صنعت نفت شدند و اجازه خودنمایی را به مهاجمان زردپوشان ندادند.

هر چقدر از زمان بازی می‌گذشت تیم پرسپولیس بازی را بیشتر اداره می کرد و بازی در نیمه نخست با فرصت‌های اندک برای ۲ تیم به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم باز هم این تیم صنعت نفت آبادان بود که میل بیشتری برای زدن گل از خود نشان داد و در همان لحظات اولیه توسط رضا خالقی فر ۲ موقعیت مناسب گلزنی داشتند که حامد لک با واکنش‌های خود مانع فروپاشی دروازه میهمان تهرانی شد.

تیم پرسپولیس که برای رسیدن به دروازه صنعت نفت با مشکل روبه رو شده بود بیشتر سعی در میدان داری داشت و توپ را در میانه های میدان به گردش در می‌آورد.

از دقیقه ۶۰ به بعد تیم پرسپولیس با بهره‌گیری از تجربه بازیکنانش بر بازی مسلط شد و حملات تیم صنعت نفت آبادان نیز فروکش کرد.

امیر عرب‌براقی با کمک‌های علیرضا مرادی و محمدرسول ذورقی قضاوت دیدار را برعهده دارد.

حکیم نصاری از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شد.

صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب حامد فلاح زاده، حسین ساکی، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، امید خالدی، حکیم نصاری( ۸۹ - امید حامدی فر)، مهدی حنفی، عبدالله ناصری(۷۶ - مهدی زبیدی)، طالب ریکانی، حسن بیت سعید و رضا خالقی‌فر(۸۹ - رحیم زهیوی) به میدان رفت.

پرسپولیس تهران نیز در این دیدار با ترکیب حامد لک، مهدی شیری، محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، علی شجاعی(۸۰ - مهدی عبدی)، سیامک نعمتی( ۸۰ - محمدمهدی مهدی خانی) احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، امید عالیشاه و وحید امیری به مصاف صنعت نفت رفت.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی ۲۴ امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت و پرسپولیس نیز با ۳۴ امتیاز در صدر چدول این مسابقات باقی ماند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار