تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۱۸۵۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به صورت مجازی
 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به صورت مجازی از امروز (۱۶ اسفند) تا ۲۰ اسفند خبر داد.

کوروش مودت امروز (۱۶ اسفند) در حاشیه افتتاحیه اردوهای راهیان نور به صورت مجازی، اظهار کرد: امروز افتتاحیه اردوهای راهیان نور را به صورت مجازی داشتیم که مستقیما از شبکه شاد پخش شد. امسال با توجه به شرایط کرونایی، این اردو به صورت مجازی برگزار خواهد شد؛ به این منظور ظرفیت ۴۰ هزار دانش آموزی را داریم و تاکنون تعداد زیادی از دانش آموزان برای حضور در اردوهای راهیان نور مجازی ثبت‌نام کرده‌اند.

 وی تصریح کرد: برنامه از امروز ۱۶ اسفند تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد و محتواهای تولید شده با هماهنگی میان سپاه پاسداران و سازمان دانش آموزی ارائه می شود.

مودت با بیان اینکه در سند تحول بنیادین که قانون اساسی آموزش و پرورش است، تاکید بر این است که دانش آموزانی دین‌مدار تربیت شوند، افزود: هدف این است که دانش‌آموزانی دارای کرامت نفس، فضائل اخلاقی، متعهد و متخصص تربیت شوند. به این دلیل هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور، آشنا کردن دانش آموزان با مناطق عملیاتی، رشادت ها و روحیه ایثار است.  

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: در سال‌های گذشته، بازدید از مناطق در دو ماه صورت می‌گرفت اما اکنون مجازی است و در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۰ اسفند برگزار می‌شود. 

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار