تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۲۱۸۵۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به فعالیت در لیگ یک ادامه می‌دهیم / منافع برخی به خطر افتاده است
 مالک و صاحب امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: من و آقای حسینی مدیرعامل باشگاه با هم تصمیم می‌گیریم که چه اتفاق و آینده‌ای برای باشگاه رقم بخورد اما تصمیم فعلی، ادامه فعالیت تیم در لیگ یک فوتبال است و تیم را رها نمی‌کنیم.

مهدی علیزاده در خصوص حکم صادره از سوی دیوان عالی کشور و اثبات مالکیت وی نسبت به امتیاز تیم فوتبال بزرگسالان استقلال ملاثانی، اظهارکرد: در سال ۹۷ که خودم در استقلال اهواز بازی می‌کردم و می‌دیدم که خوزستان فوتبالیست‌های بسیار مستعدی دارد، تصمیم گرفتم که امتیاز یک تیم فوتبال لیگ سه را خریداری کنم و در استان خوزستان فعالیت داشته باشم. در همین سال متوجه شدیم که تیم شهید باقری شیراز در لیگ سه، قصد فروش امتیاز خود را دارد که به شیراز مراجعه کردم و با مالک این باشگاه صحبت داشتم و در نهایت امتیاز این تیم را خریداری کردم.

وی بیان کرد: در ابتدا قصد داشتم در اهواز تیم‌داری کنم اما چند دوست، من را به هیات فوتبال باوی و آقای حمیدی معرفی کردند و طی جلسه‌ای که با حمیدی رییس هیات فوتبال ملاثانی داشتم و او نیز از پیشینه فوتبال این شهر برای من گفت، با بررسی‌هایی که داشتم، تصمیم گرفتم که با امتیاز خریداری شده، در ملاثانی و تحت عنوان استقلال ملاثانی فعالیت کنیم. آقای حمیدی قول‌هایی به ما جهت پرداخت ورودی تیم‌ملی و بحث تامین خوابگاه داشت که البته هیچ کدام محقق نشد و تمام هزینه‌ها بر عهده خودم قرار گرفت.

مالک و صاحب امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: در لیگ سه شرکت کردیم و کسب نتایج خوب‌مان منجر به صعود به لیگ دو کشور شد اما وقتی تیم رشد کرد و دیده شد، نمی‌دانم به چه دلیل برخی علی‌رغم این‌که می‌دانستند حقیقت چیست، آن را نادیده گرفتند و سعی در تصرف تیم داشتند. برخی از این عده که در راس هیات فوتبال خوزستان بودند با استفاده از قدرت سازمانی‌ خود در نهایت تیم را تصرف کردند و ما هم به اجبار به دادگاه عمومی شیراز (شهر خریداری سهمیه لیگ سه) مراجعه و شکایت‌مان را مطرح کردیم. فروشنده سهمیه لیگ سه نیز در دادگاه حضور پیدا کرد و خریداری این سهمیه توسط من را تایید کرد و حتی قبل از شروع لیگ یک هم رای دادگاه بدوی در اثبات مالکیت من نسبت به امتیاز تیم فوتبال بزرگسالان استقلال ملاثانی صادر شد که با همین رای به فدراسیون مراجعه کردم و چون رای دادگاه قابل اعتراض بود، قبل از آغاز لیگ یک نتوانستیم تیم را تحویل بگیرم زیرا آقای حمیدی، طالقانی و باشگاه ملاثانی نسبت به رای اعتراض کردند و در دادگاه تجدید نظر نیز نظر به این بود که پرونده در صلاحیت فدراسیون فوتبال است و باید در این فدراسیون به موضوع رسیدگی شود.

وی افزود: در نهایت نیز باتوجه به اختلاف در بحث صلاحیت بین فدراسیون و دادگاه، پرونده به دادگاه دیوان عالی کشور ارجاع داده شد و دیوان نیز پس از بررسی پرونده رای به این موضوع داد که پیش از این نیز پرونده به درستی در دادگاه عمومی مطرح شده بود و رای به اثبات مالکیت من نسبت به امتیاز تیم فوتبال بزرگسالان استقلال ملاثانی صادر شد و رای قطعی هم ۱۲ اسفندماه به من اعلام شد.

علیزاده درباره آینده تیم فوتبال استقلال ملاثانی بیان کرد: رای صادر شده باید توسط فدراسیون و سازمان لیگ اجرا شود و بحثی چون حق امضاهای مربوط به تیم باید از سوی فدراسیون و سازمان لیگ به ما داده شود که البته در حال انجام چنین کارهایی هستیم. ضمن این‌که استقلال ملاثانی صد درصد به کار خود در لیگ یک ادامه می‌دهد زیرا مردم باوی و ملاثانی بسیار به ما لطف دارند و هواداران بسیار خوبی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم دوباره در این شهرستان فعالیت کنیم.

وی ادامه داد:‌ وقتی کارم را در خوزستان آغاز کردم، یک برنامه شش ساله داشتم که در ۲ سال ابتدایی کاملا موفق بودیم. از روزی که کارمان را از لیگ سه فوتبال شروع کردیم، همیشه رو به جلو در حرکت بوده‌ایم. چهار سال از برنامه شش ساله باقی مانده است که با حل مشکل ایجاد شده، به دنبال اجرای برنامه چهار سال باقی‌مانده هستیم. اگر افرادی که برای مشکل ایجاد کردند، منفعت طلبی خود را کنار بگذارند و به فکر ورزش و پیشرفت ورزش در منطقه باشند، مطمئنا می‌توانیم برنامه‌های‌مان را موفق پیش ببریم و به مردم خدمت کنیم.

مالک و صاحب امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی درباره مشکلات مالی تیم و این‌که گفته می‌شود احتمال کناره‌گیری از لیگ یک نیز وجود دارد، گفت:‌ برداشت من این است که وقتی رای به سود من اعلام شد، چنین مسائلی مطرح شد زیرا پیش از این، تیم به کار خود ادامه می‌داد. ضمن این‌که وقتی تیم را تحویل بگیرم، زحمات بازیکنان فعلی و قبلی تیم و همچنین کادرفنی را جبران خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: مطرح کردن بحث کناره‌گیری از لیگ یک نیز می‌تواند از سوی عده‌ای باشد که با اعلام رای دادگاه به سود من، منافع‌شان به خطر افتاده است و سعی دارند تیم را به حاشیه ببرند که دود این کار به چشم هواداران خواهد رفت. البته من تعطیلی تمرینات را از جانب آقای حسینی مدیرعامل باشگاه نمی‌بینم و من و آقای حسینی مجددا با هم همکاری خواهیم داشت و پس از بازی تیم در هفته هفدهم، جلسه‌ای در خصوص چگونگی کار با یکدیگر خواهیم داشت. همچنین طبق قوانین سازمان لیگ، روسای هیات‌های استانی و شهرستانی حق دخالت در امور باشگاه‌ها را ندارند اما باتوجه به مسائل پیش آمده و دعوایی که مطرح بود، آقای حمیدی رییس هیات فوتبال باوی در تمام امور تیم دخالت داشتند و شاید در گذشته تیم توسط او اداره می‌شد اما اکنون شرایط کاملا متفاوت است و مالک امتیاز و مدیرعامل باشگاه مشخص هستند و من و آقای حسینی با هم تصمیم می‌گیریم که چه اتفاق و آینده‌ای برای باشگاه رقم بخورد اما تصمیم فعلی، ادامه فعالیت تیم در لیگ یک فوتبال است و تیم را رها نمی‌کنیم.

علیزداه گفت: همچنین تمام اعضای تیم باید در حیطه اختیارات خود صحبت کنند و تصمیم‌گیری در خصوص مسائل مختلف نیز با نظر آقای حسینی مدیرعامل باشگاه است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار