تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۲۱۸۵۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مقابل سایپا ۲ غایب دارد
 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر با ۲ بازیکن غایب به مصاف تیم سایپا می‌رود.

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از روز شنبه ۱۶ اسفندماه از سر گرفته می شود و تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این هفته مقابل سایپا صف آرایی می‌کند.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در دیدار با تیم سایپا، نیما انتظاری را به دلیل چهار اخطاره بودن و مجتبی مقتدایی که در بازی قبل اخراج شد را در اختیار نداریم؛ سایر بازیکنان تیم مشکلی برای بازی نداشته و در شرایط خوبی قرار دارند. 

وی افزود: هفته گذشته مقابل تراکتورسازی بازی خوبی ارائه دادیم و در حالی که می‌توانستیم به برتری برسیم در دقایق پایانی بازی دروازه تیم ما باز شد و فقط یک امتیاز کسب کردیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت گفت: ما بازیکنان بسیار جوانی داریم که باانگیزه و جویای نام هستند. خوشبختانه روز به روز عملکرد تیم بهتر شده و بازیکنان به لحاظ هماهنگی در وضعیت مناسب تری قرار دارند.

وی با بیان اینکه در بازی این هفته به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا دل هواداران را شاد کنیم افزود: سعی می کنیم در بازی های باقی مانده بهترین عملکرد را داشته باشیم و با کسب امتیاز از حریفان جایگاهمان را در جدول رده بندی بهبود دهیم.

حسنوند با اشاره به اینکه نفت مسجدسلیمان یک تیم مردمی بوده و تنها دلخوشی مردم شهرستان است گفت: انتظار داریم که مسئولان از این تیم حمایت کنند تا در ادامه راه شرایط بهتری داشته باشیم.

 تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب ۱۹ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی جای گرفته است.

دیدار تیم های سایپا و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ روز ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار