تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۲۱۸۵۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آزمون تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان نیروگاه رامین اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز: آزمون تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان بخش پیمانکاری نیروگاه رامین با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی و در فضای باز  در حضور نماینده شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی و نمایندگانی از مرکز آموزشی صنعت آب و برق خوزستان  برگزار شد.

غلامرضا امیری مدیر دفتر منابع انسانی نیروگاه رامین در این خصوص گفت: این آزمون پس از اخذ مجوزات لازم از ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان خوزستان و با رعایت کامل شیوه نامه های اجتماعی و بهداشتی و با حضور بازرس ویژه مرکز بهداشت در فضای باز برگزار شد.
وی گفت: تعداد شرکت کنندگان در این آزمون ۲۹۰ نفر بوده و ۴۲ نفر از واجدین شرایط که موفق به کسب نمره حدنصاب شوند به مرحله بعدی این فرآیند راه پیدا خواهند نمود.
امیری  ادامه داد:  آزمون تغییر وضعیت شغلی طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به احتمال قوی طی  2 سال آینده نیز برگزار می شود تا امکان استفاده این فرصت برای تعداد بیشتری از کارکنان نیروگاه فراهم آید.

وی گفت:  البته با توجه به وابستگی تخصیص سهمیه شرکت کنندگان به ارزیابی عملکرد شرکت، انتظار می رود همه همکاران با همفکری و تلاش و همت خود در مسیر افزایش بهره وری و بهبود راندمان نیروگاه گام بردارند تا شاهد بهبود و تقویت این روند باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار