تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۸۵۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم از ایجاد ازدحام در پایانه‌های مسافربری اندیمشک اجتناب کنند
سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: شهروندان ۷۲ ساعت قبل خروج از اندیمشک در مراکز منتخب تست PCR یا رپید را انجام داده و از ازدحام در پایانه‌های مسافربری برای تست اجتناب کنند.

یحیی میثم اظهار کرد: با توجه به الزامی شدن تست کرونا برای مسافرانی که قصد خروج از خوزستان را دارند، در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با ازدحام بسیاری از شهروندان برای انجام آزمایش کرونا در پایانه‌های مسافربری مواجه هستیم.

وی افزود: شهروندان اگر قصد مسافرت با اتوبوس، قطار و هواپیما را دارند، از آنها درخواست می‌شود که ۷۲ ساعت قبل به مراکز نمونه‌گیری منتخب در این شهرستان مراجعه کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: دو مرکز ۱۶ ساعته کوی لور و ۲۴ ساعته حسینیه اندیمشک، مراکز منتخب در شهرستان هستند که شهروندان می‌توانند برای انجام تست کرونا به این مراکز مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: همچنین مسافران توجه داشته باشند که تست PCR و رپید به ترتیب فقط ۷۲ و ۲۴ ساعت اعتبار دارند.

میثم به وضعیت کرونایی اندیمشک اشاره کرد و افزود: روند مراجعه بیماران به مراکز سرپایی و درمانگاه‌ها صعودی و تخت‌های بخش دوم بیمارستان امام علی (ع) نیز در حال تکمیل شدن است.

میثم گفت: با توجه به شیب افزایشی مبتلایان در این شهرستان احتمال راه‌اندازی و اختصاص بخش سوم به بیماران کرونا ویروس در این هفته وجود دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود که با توجه به شرایط حساس شهرستان و شیب صعودی مبتلایان به کرونا از سفر کردن خودداری کرده و فقط در مواقع ضروری از منزل خارج شده و شیوه‌نامه‌های بهداشتی را بیشتر از قبل رعایت کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار