تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۲۱۸۴۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتخابات در اهواز الکترونیکی برگزار می شود
 رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: بنا بر تصمیمات گرفته شده فرآیند انتخابات در کلانشهرهای کشور و از جمله اهواز به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، علی حسین حسین زاده بیان کرد: اولین جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شد و هدف از برگزاری این جلسه برنامه‌ریزی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات بود.

وی افزود: با توجه به اینکه فرآیند انتخابات در کلانشهرها به صورت الکترونیکی شده است در این نشست رئیس کمیته فناوری اطلاعات گزارشی را ارائه داد همچنین برای مقدمات برگزاری انتخابات برنامه ریزی شد.

حسین زاده اظهار داشت: جلسات آینده با دستور کار مشخص شده توسط دبیر ستاد انتخابات استان به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: ستاد انتخابات علاوه بر وظایف و مسئولیت های تصریح شده در ابلاغیه وزارت کشور در خصوص مشارکت، سلامت، امنیت و نشاط سیاسی برنامه ریزی مفصلی دارد تا انتخابات خوب و پر شور و نشاطی را در سال ۱۴۰۰ داشته باشیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار