تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۱۸۴۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آثار ۹ هنرمند دزفولی به نمایشگاه بین المللی فرانسه راه یافتند
  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: آثار ۹ هنرمند دزفولی برای حضور در نمایشگاه بین المللی قفس در نفس فرانسه راه یافتند.

نادر سعادتی فرد افزود: رویداد قفس در قفس به وضعیت کرونا در سال ۲۰۲۰ در جهان پرداخته است و آثار هنرمندان در این نمایشگاه در معرض فروش قرار خواهند گرفت. 
وی با بیان اینکه درآمد حاصل از این نمایشگاه برای کمک به مردم سیل زده فیلیپین صرف خواهد شد، گفت: ۸۰ هنرمند بین المللی از ۲۵ کشور مختلف در این رویداد حضور دارند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول بیان کرد: نمایشگاه بین المللی هنری Cage of Lockdowns از هشتم تا ۱۲ مارس ۲۰۲۱ در رن و ۲۲ تا ۲۶ مارس ۲۰۲۱ در ویتره فرانسه برگزار می‌شود؛ در این رویداد آثار هشت هنرمند در مقطع بزرگسالان از ایران و پنج هنرمند در بخش کودکان تایید شده است.
وی افزود: آثار عبدالرضا رابطی، الهه ایثاری‌فر، فاطمه اورکی، مهدی هدایت و مژده درخشانی در رشته نقاشی و مهدی دانشور در رشته عکاسی از دزفول در این نمایشگاه حضور دارند.
سعادتی فرد گفت: آثار سارا زرکی، باران دیده بان و بهار دیده بان در رشته نقاشی از دزفول نیز در بخش کودکان این نمایشگاه بین المللی  حضور دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار