تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۱۸۴۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارائه گواهی تست کرونا برای مسافران حمل‌ونقل عمومی از خوزستان الزامی شد
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه خروج وسایل ناوگان عمومی مسافربری از این استان محدودیت ندارد گفت: ارائه گواهی تست منفی پی سی آر برای انجام سفر از سوی مسافران ناوگان حمل ونقل عمومی الزامی است.

 غلامعباس بهرامی نیا پنجشنبه اظهار داشت: با توجه به شرایط حاد شیوع نوع جهش یافته کرونا در خوزستان و ضرورت اعمال مراقبت‌های لازم مطابق تدابیر اتخاذی وزارت بهداشت، تا اطلاع ثانوی فروش بلیت و ارائه خدمات به مسافران تمامی وسایل نقلیه عمومی مسافربری اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه به مقاصد خارج از خوزستان علاوه بر رعایت مقررات و ضوابط ابلاغی قبل، مستلزم ارائه تست منفی PCR است.

 وی با عنوان اینکه خروج وسایل ناوگان عمومی مسافربری از خوزستان با محدودیت همراه نیست، افزود: تیم های بهداشتی برای انجام تست سریع رایگان قبل از سفر در محل پایانه های مسافربری خوزستان مستقر هستند و پاسخ این تست ها در کمتر از نیم ساعت آماده می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد : تمامی شرکت های حمل و نقل مسافر و رانندگان در سراسر استان ملزم به رعایت این شیوه نامه و اخذ گواهی PCR از مسافران برای صدور بلیت هستند.

به گزارش ایرنا ۲۳ پایانه مسافربری در خوزستان در حوزه جابجایی مسافر فعالیت می کنند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار