تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۱۸۴۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص ۹هزار میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده ازکرونا درخوزستان
 رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از اختصاص ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در خوزستان خبر داد.

 مهرداد نیکو بامداد پنجشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت:  با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، به کسبه آسیب های جدی وارد شد که در این راستا دولت یک سری تسهیلات کم بهره در اختیار کسب و کارها و اصناف آسیب دیده از کرونا قرار داد.

وی افزود: برای مشاغل آسیب دیده خوزستان ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره در نظر گرفته شده که سه هزار میلیارد ریال آن به حساب بانک های عامل واریز و از این مقدار تاکنون حدود یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: متقاضیان برای ثبت نام می توانند از طریق صنف خود اقدام کنند و تقاضای خود را به دستگاه های اجرایی ذی ربط ارائه دهند.

وی افزود: این درخواست ها با توجه به نوع فعالیت به بانک ارسال می شود که پس از بررسی و تایید نهایی، تسهیلات لازم در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

نیکو گفت: در حال حاضر حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار بانک های عامل قرار دارد که پس از طی شدن فرآیند قانونی به متقاضیان پرداخت می شود.

مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی تعداد زیادی از اصناف استان خوزستان شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار