تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۱۸۴۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف ۴۲۹ کیلو گرم تریاک در "خوزستان"
 فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 429 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های هندیجان و بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمد صالحی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح های قاطع و مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال 3 محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان مستقر در محورهای مواصلاتی شهرستان های بهبهان و هندیجان طی 48 ساعت گذشته، محور تردد 6 دستگاه خودروی سواری ( ۳ دستگاه سمند، پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پراید) حامل مواد مخدر را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه و منسجم متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار 429 کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بودند، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان كرد: در اين رابطه 11 قاچاقچی موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سردار صالحی تاکید کرد وی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی با مخلان نظم و امنیت قاچاقچیان اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.
:
:
:
آخرین اخبار