تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۱۸۴۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت بیمه تامین اجتماعی از افراد تحت پوشش خود در اندیمشک
 رئیس تامین اجتماعی شعبه اندیمشک گفت: بیش از ۵۲ درصد جمعیت این شهر تحت پوشش چتر حمایت بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

محمدعسگری رئیس تامین اجتماعی شعبه اندیمشک گفت: تامین اجتماعی شعبه اندیمشک دارای ۲۶ هزار نفر بیمه شده اصلی و تعداد ۹ هزار و ۳۰۵ نفر مستمری بگیر که با افراد تبعی این تعدادمجموعاً به ۹۲ هزار و ۹۳۸  نفر می‌رسد و بیش از ۵۲ درصد جمعیت این شهر تحت پوشش چتر حمایت این بیمه قرار دارند.

او بیان داشت: ‏دومین مرحله متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از همین ماه اجرایی می‌شود و اولین مرحله افزایش حقوق در مردادماه انجام شد.

عسگری افزود: حقوق  بازنشستگان  تأمین اجتماعی از ابتدای سال ۱۴۰۰ مجددا همسان‌سازی می‌شود تا علاوه بر امتداد مرحله اول طرح در امسال، تبعیض موجود بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌های بیمه‌ای رفع شود.

رئیس تامین اجتماعی شعبه اندیمشک در خصوص حذف دفترچه‌های کاغذی این سازمان اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری، سازمان تامین اجتماعی از ابتدای اسفندماه پروژه حذف دفترچه بیمه درمان کاغذی را آغاز کرد. به این ترتیب مراجعه به پزشک و مراکز درمانی و احراز هویت بیمه شدگان از این پس با ارائه کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه بیمه امکان پذیر است

این مقام مسئول با اشاره به تبلیغات لازم و معرفی سایت‌های اینترنتی در رابطه با اجرای این طرح افزود: سازمان تأمین اجتماعی به مراکز درمانی طرف قرارداد و بدون قرارداد اطلاع داده است که می‌توانند با ثبت نام در آدرس اینترنتی ep.tamin.ir برای نسخه الکترونیکی اقدام کنند.

او گفت: مشکلاتی در روز‌های اول این طرح به وجود آمده، اما سعی بر این است که با کمترین آسیب این مراحل طی شود همچنین مشکلات جزئی به وجود آمده در طرح حذف دفترچه‌های کاغذی طی چند روز آتی رفع خواهد شد و تمامی امورات و خدمات غیرحضوری در کارگزاری ۷۲ تامین اجتماعی واقع در خیابان روشنی به صورت رایگان انجام می‌شود.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار