تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۱۸۳۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری ایذه بر پرورش استعدادهای هنری این شهرستان تاکید کرد
 سرپرست فرمانداری ایذه گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید برای پرورش استعدادهای هنری و فرهنگی ایذه تلاش کند.

  حسن نبوتی روز چهارشنبه در نشست تودیع و معارفه رییس قدیم و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه بیان کرد: پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری ایذه باید سرلوحه کار باشد؛در دوره‌های گذشته کارهای خوبی صورت گرفته اما باید تلاشها در این زمینه بیشتر شود.

وی با بیان اینکه هنرمندان مانند نهال‌هایی هستند که باید شرایط برای رشد آنها فراهم باشد تا به ثمر برسند، ادامه داد:باید همه مجموعه و عوامل دست اندرکار، نسبت به پرورش استعدادهای هنری و فرهنگی ایذه حساسیت به خرج دهند.

سرپرست فرمانداری ایذه ادامه داد: در سال آینده باید با کمک رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه و همت اداره کل، به صورت آماری گزارشی داشته باشیم که ۱۰ نفر در زمینه‌های مختلف هنری و فرهنگی رشد کرده باشند.

نبوتی با تاکید بر اهمیت راه‌اندازی و فعال کردن کانون و انجمن‌های مردم نهاد در حوزه فرهنگ و هنر در ایذه افزود: با کمک این نهادها می‌توانیم راه رسیدن به نتیجه مورد نظر را بهتر و سریعتر طی کنیم.

وی خواهان ایجاد ارتباط بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با جوانان و تکریم بیش از پیش پیشکسوتان فرهنگ و هنر ایذه شد و گفت: ارتقای شاخص‌ها و رتبه‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری نیز با عدد و رقم در دستور کار قرار گیرد.

وی از فضای مجازی به عنوان یک بخش مهم یادکرد و بیان کرد:با توجه به اثرگذاری فضای مجازی، باید هنر را در این حوزه وارد کنیم. هنرمندان ما باید دو وجهی ، و هم در حوزه حقیقی و هم مجازی هنرنمایی کنند.

نبوتی با مهم دانستن بحث تولید محتوا توسط هنرمندان خاطر نشان کرد: این محتوای تولیدی ماست که ایذه را در استان و کشور به همه معرفی می‌کند.

نبوتی با بیان اینکه برای تسهیل مشکلات هنرمندان در کنار اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم گفت: با شکوفا شدن فرهنگ و هنر ایذه نتیجه مطلوبی برای این شهرستان رقم خواهد خورد.

به گزارش ایرنا در این نشست عبدالرضا باغ شیرین به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه معرفی و  از امین سپهریان که حدود ۲ سال سکان این اداره را بر عهده داشت تجلیل شد. باغ شیرین ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز و حمیدیه را در کارنامه خود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار