تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۱۸۳۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۶ باشگاه ورزشی در آبادان پلمب شدند
 رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: ۶ باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های ستاد پیشگیری از کرونا در این شهرستان پلمب شدند.

علی رضایی‌شکیب با بیان اینکه این باشگاه‌های ورزشی از شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا سرپیچی کردند افزود: اکیپ‌های بازرسی اداره ورزش و جوانان آبادان این باشگاه های ورزشی متخلف را تعطیل کردند.

وی افزود: باشگاه‌های بدنسازی ایران زمین، اکسیژن ۲، اوج و المپیک واقع در کوی امیرکبیر و باشگاه‌های بدنسازی سیب سبز و رهام آبادان واقع در احمدآباد با همکاری مقام قضایی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی آبادان امروز تعطیل شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: پیرو اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان آبادان و ستاد کرونای شهرستان مبنی بر تعطیلی تمامی باشگاه‌های دولتی و خصوصی تا اطلاع بعدی،‌ بازرسی اماکن ورزشی آبادان روزانه تا عادی شدن شرایط ادامه دارد و با متخلفان برخورد جدی و قانونی می‌شود.

رضایی‌شکیب بیان کرد: برخی باشگاه‌های ورزشی با این باور که ورزشکاران به کرونا مبتلا نمی‌شوند از شیوه‌نامه‌های بهداشتی سرپیچی می کنند.

۴۳ هیات و ۷۱ باشگاه ورزشی در آبادان فعالیت دارند.

افزایش نظارت بر تهیه و توزیع موادغذایی و بهداشتی در خرمشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از افزایش فعالیت کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای بر اصناف و برخورد با متخلفان برای قطع زنجیره انتقال کرونا خبر داد و گفت: در این راستا سه هزار و ۲۶۸ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در خرمشهر انجام شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان هنگامه پروین چهارشنبه اظهار داشت: در راستای مصوبه ستاد کرونای شهرستان و با توجه به وضعیت قرمز خرمشهر و اعمال محدودیت‌ها در سطح شهر کارگروه مشترک ادارات مختلف همراه با سایر ارگان‌های ذیربط تشکیل شد و در قالب تیم نظارتی از سطح بازار بازدید مشترک به عمل آمد. 

وی افزود: در این مدت ۸۱ واحد صنفی و مرکز خرید به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها پلمب شدند همچنین ۵۶۸ مورد اخطاریه برای متخلفان صادر شد و تعداد ۱۹ واحد صنفی به مراجع قضایی معرفی شدند.

پروین با اشاره به نظارت بر فعالیت هزار و ۵۵۵ واحد صنفی گفت: اماکن حساس نظیر تالارها و سالن‌های ورزشی در خرمشهر همچنان تعطیل هستند.

۱۱ شهرستان در استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار