تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۱۸۳۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان همچنان افزایشی است
  رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان روند ابتلا به کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان را افزایشی  اعلام کرد و گفت:۲۲۰ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته از ۵۱۷ نمونه آزمایش انجام شده در این شهرستان‌ها مثبت بود.

  دکتر شکراله سلمان‌زاده روز چهارشنبه بیان کرد:در این مدت ۸۱ بیمار در آبادان، ۵۷ بیمار در خرمشهر و ۸۲ بیمار در شادگان که مبتلا به کرونا بودند شناسایی شدند.

وی افزود:از مورد مثبت جدید ۲۰۱ نفر به صورت سرپایی درمان را دریافت و در این مدت ۵۳ نفر با علایم حاد تنفسی در بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر بستری،و ۲۵ بیمار پس از بهبودی مرخص شدند.

دکتر سلمان‌زاده با بیان اینکه متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار مبتلا به کرونا از شادگان و یک بیمار در خرمشهر فوت کردند گفت: هم اکنون ۲۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در سه بیمارستان آبادان و یک بیمارستان خرمشهر بستری هستند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰ مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

۱۱ شهرستان در خوزستان از جمله آبادان و خرمشهر هم اکنون در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.مواردی از ویروس جهش یافته انگلیسی کرونا در چند شهرستان خوزستان تایید شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار