تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۱۸۳۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشن نیکوکاری «عیدی برای همه»

همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در استان خوزستان برگزار می گردد.
جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان در نشست مجازی خبری با اصحاب رسانه گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» با هدف کمک به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت در آستانه سال نو، از ۱۴ اسفند همزمان با روز احسان و نیکوکاری آغاز و تا ۲۱ اسفند ادامه دارد.
شیبه بابیان اینکه 130 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد خوزستان قرار دارد که در آستانه سال نو چشم انتظار مساعدت های خیران هستند افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن نیکوکاری قبل از آغاز سال نو در بین خانوارهای محروم توزیع می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان گفت: امسال به دلیل ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هم‌راستا با تدابیر ملی برای مبارزه با ویروس ، رویکرد کمیته امداد از روش‌های الکترونیکی و غیرحضوری است افزود: محرومان و مستضعفان جامعه همچنان چشم انتظار کمک‌های مردم نیکوکار استان خوستان هستند تا در آستانه سال نو، همه در کنار یکدیگر روزهای شادی داشته باشیم.
شیبه با اشاره به حفظ سلامتی خیران و نیکوکاران و با توجه به رعایت توصیه‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، «جشن نیکوکاری» سال‌جاری به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود افزود: کد دستوری #061*۱۸۸۷۷ نیز برای جذب کمک‌های مردم و خیران سخاوتمند خوزستانی در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.
وی با اعلام روش‌های مشارکت مردم در این پویش خیرخواهانه تاکید کرد: دفاتر کمیته امداد ومراکز نیکوکاری در سطح خوزستان پذیرای حمایت های مردمی هستند و مردم نیکوکار خوزستانی می‌توانند از طریق درگاه www.emdad.ir و همچنین  شماره کارت 6037991899940575 کمک‌های نقدی خود را از هر کجای کشور که باشند واریز کنند.
هرساله در آستانه فرارسیدن سال جدید کمیته امداد با برپایی جشن نیکوکاری در حمایت از اقشار آسیب پذیر و مددجویان، محرومین و نیازمندان به منظور جذب مساعدت های مادی و معنوی مردم نوع دوست و خیّر نسبت به تأمین پوشاک، سبدهای کالای معیشتی و اقلام مورد نیاز خانواده های بی بضاعت اقدام می نماید.
:
:
:
آخرین اخبار