تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۲۱۸۳۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دوره های حسابداری بین المللی
دوره های حسابداری بین المللی

سایت حساب لرن برگزار کننده دوره های حسابداری بین المللی بوده و دوره های مختلفی را برای آموزش حسابداری برگزار می کند. افراد با شرکت در این دوره ها، تمام مهارت های حسابداری را به طور کامل یاد می گیرند.

دوره حسابداری ACCA

دوره ACCA یکی از بزرگ‌ ترین انجمن های بین‌المللی حسابداری بوده و بیش از 100 سال از قدمت آن می گذرد. در حقیقت می توان گفت این دوره یکی از قدیمی ترین دوره های حسابداری محسوب می شود. کلاس های ویژه دوره ACCA برای اولین بار در شهر گلاسکو برگزار شد و افراد زیادی در کلاس های این دوره ثبت نام کردند. این دوره به عنوان یکی از دوره های حرفه ایی حسابداری بین المللی در بین افراد شناخته شده است و به همین دلیل در سال های اخیر این دوره بیش از 600 هزار عضو و دانشجو در بیشتر کشورهای دنیا دارد. در حقیقت می توان گفت این دوره بسیار کاربردی بوده و دارای اعتبار زیادی بین کارفرمایان ، دولت‌ها و سازمان‌های معتبر می باشد. در حال حاضر امتحانات مربوط به این دوره، در بیش از 180 کشور دنیا برگزار می شود و افراد زیادی در این امتحانات شرکت می کنند. شرکت در دوره ACCA دارای مزایای زیادی است و مهمترین مزیت آن ارتباط داشتن آن با بقیه دوره های مختلف حسابداری امور مالی است. مدرک ACCA اعتبار و اهمیت زیادی در بین سازمان های بین المللی دارد و افراد با داشتن این مدرک موقعیت های زیادی برای یافتن شغل های مرتبط با حسابداری خواهند داشت. دوره حسابداری ACCA یکی از دوره های منعطف بوده و این روزها در بسیاری از کشورهای دنیا به افراد تدریس می شود. به طور کلی می توان گفت مدت زمان آموزش دوره کاربردی ACCA در حدود 3 تا 4 سال است. این دوره شامل 3 سطح می شود و هر کدام از سطوح این دوره، امتحانات مخصوص به خود را دارند. اولین سطح از دوره ACCA، شامل 3 نوع امتحان می شود و موضوعات مختلفی مانند ارزیابی اصول اولیه حسابداری، نقش اطلاعات مالی و همچنین درک امور کلیدی مدیریت به افراد آموزش داده می شود.

دوره حسابداری CIMA

دوره حسابداری CIMA یکی دیگر از دوره های مهم و پرکاربرد حسابداری مدیریت می باشد. این دوره در سال 1919 میلادی برای اواین بار در کشور انگلستان برگزار شد و در حال حاضر در بیش از 156 کشور، افراد در حال یادگیری این دوره هستند. در حقیقت می توان گفت CIMA یکی از معتبرترین و همچنین قدیمی ترین انجمن های بین المللی در زمینه حسابداری مدیریت محسوب می شود. هدف اصلی از برگزاری دوره CIMA، آموزش دادن به حسابدارن حرفه ایی مطابق با معیارهای جهانی و همچنین مطابق با استانداردهای کاری و حرفه ایی می باشد. در این دوره افراد مباحث زیادی مانند مباحث مدیریتی، تلفیق حسابداری و مدیریت، بررسی مسائل استراتژیک درون سازمان را به طور کامل آموزش می بینند. این دوره مزیت های زیادی برای افراد به همراه دارد و همه آزمون هایی که در این دوره از افراد گرفته می شود، مطابق با استانداردهای بین المللی مدیریت وحسابداری انجام می شود. دوره های مخصوص CIMA خدمات مختلفی به افراد ارائه می دهد. در حقیقت می توان گفت تمام این خدمات، با به کار بردن جدید ترین فن آوری ها ارائه شده و سپس در اختیار افراد علاقه مند گذاشته می شود. علاوه بر این، این دوره دارای سطوح مختلف آموزشی بوده و اولین دوره آن برای افرادی مناسب است که دانشجوی حسابداری هستند و اطلاعات آنها درباره حسابداری کامل نیست. در حقیقت می توان گفت افراد با شرکت در دوره CIMA آمادگی لازم برای شرکت در دوره های بعدی حسابداری را پیدا خواهند کرد. مطلب دیگری که در این دوره به افراد آموزش داده می شود، مرتبط با استراتژی ها و گزارش های مالی بوده و افراد با شرکت در این دوره ها می توانند مهارت های زیادی مانند آماده سازی صورت های مالی، اطلاعات مربوط به حسابداری مدیریت و همچنین استفاده از ابزارهای مناسب برای تصمیم گیری را یاد بگیرند.

دوره مدیریت مالی و حسابداری

دوره مدیریت مالی و حسابداری حساب لرن مناسب افرادی است که در رده های سرپرستی حسابداری و مالی در حال فعالیت بوده و تمایل دارند با پیشرفت در زمینه علم حسابداری، در سایر مهارت های حسابداری نیز ارتقا پیدا کنند. بخشی از آموزش هایی که مربوط به این دوره است، افراد را با مباحث مختلفی مانند دوره سرپرستی امور مالی همراه با مهارت های حسابداری و مالی از جمله استانداردهای مربوط به حسابداری و قوانین و مقررات آن به طور کامل آشنا می کند. بخش دیگر که مهمترین بخش است، مهارت های مدیریتی را به طور کامل تدریس می کند. در این دوره آموزشی، افراد مباحث مختلفی مانند تحلیل داده ها و تحلیل اطلاعات مالی را نیز آموزش می بینند. این روزها انجام کارهای حسابداری و مالی در همه اداره ها و شرکت های اقتصادی بزرگ و کوچک، یکی از مهمترین تخصص ها بوده و کاربرد بسیار زیادی دارد. در حقیقت می توان گفت کلیه امور مالی که در شرکت های حسابداری صورت می گیرد، باید با توجه به اصول و مقررات خاصی انجام شود. حسابداری مالی در واقع کمک بسیار بزرگی به انواع مختلف کسب و کارها می کند. تعداد زیادی از افراد کارآفرین که در حال انجام ایده های جدید هستند، تخصصی در امور مالی ندارند و به همین دلیل با مشکلات زیادی مواجه می شوند. افرادی که قصد راه اندازی یک ایده جدید را دارند، با گذراندن دوره های مالی و حسابداری این امکان را دارند تا بدون هیچ مشکلی تمام ایده های جدید خود را اجرا کنند.

دوره تحلیل داده ها

تحلیل داده بخش مهمی برای کسب و کار بوده و در صورتی که شرکت ها نتوانند داده های خود را به طور دقیق تحلیل نمایند، به نتایج مورد نظر نرسیده و در نتیجه با مشکلات زیادی روبرو می شوند. دوره تحلیل داده حساب لرن، دوره ایی است که برای بررسی مجموعه داده ها در نظر گرفته شده است تا نتیجه مربوط به اطلاعاتی که در آنها وجود دارد به کمک سیستم های نرم افزاری و تخصصی حاصل شود. در سال های اخیر، دوره تحلیل داده ها، به خاطر وجود انبوه داده ها کاربرد زیادی در بین افراد پیدا کرده است. از آن جایی که در دنیای امروز، داده ها به صورت گسترده همه جا وجود دارند، آنها باید به روشی مناسب تحلیل و جمع آوری شوند. بعد از این مرحله می توان دانش موجود در این داده ها را برای برای پیشبرد اهداف، استفاده نمود. در حقیقت می توان گفت تحلیل داده ها، کمک بزرگی به کسب و کار کرده و به این ترتیب منجر به افزایش درآمد می شود. با استفاده از تحلیل داده ها، بهره وری عملیاتی پیشرفت کرده و خدمات مشتری و کمپین های بازار یابی نیز ارتقا پیدا می کند. متخصصینی که در زمینه تحلیل داده ها کار می کنند، با استفاده مناسب از تکنولوژی و روش هایی مربوط به این زمینه، می توانند کمک بزرگی به سازمان های مختلف برای رسیدن به اهدافشان نمایند. دانش آمار و همچنین آمار توصیفی در دوره تحلیل داده ها اهمیت بسیار زیادی دارد. در حقیقت یکی از مهمترین فعالیت ها و همچنین اولین اقدامات در آمار و تحلیل داده ها، توصیف داده ها است. افراد می توانند در این دوره ها، داده های مناسب در ارتباط با بازار؛ رقبا؛ مشتریان؛ اقتصاد و داده های فنی را جمع آوری و شناسایی کرده و آنها را مورد استفاده قرار دهند.

:
:
:
آخرین اخبار