تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۱۸۳۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لوازم یدکی لیفان
لوازم یدکی لیفان

فروشگاه تیکوما عرضه کننده لوازم یدکی خودروهای لیفان از جمله لیفان X50 و لیفان X60 بوده و این لوازم را با بهترین کیفیت عرضه می کند.

لوازم یدکی لیفان X50

خودروی لیفان X50 یکی از خودروهای کمپانی لیفان بوده و تا حدی به خودروهای هاچ بک شبیه است. خودروی لیفان X50 مثل خودروی لیفان X60 در دسته بندی کلاس خودروهای کراس اوور کوچک قرار می گیرد. این خودرو در دو مدل گیربکس اتومات و دستی به وسیله شرکت کرمان موتور طراحی و تولید می شود. خودروی لیفان X50 از اواخر اکتبر سال 2014 به بازار خودرو وارد شد. شرکت خودرو سازی لیفان برای ایمنی بیشتر این خودرو و همچنین برای کاهش وزن این خودرو، برای ساخت این خودرو از ورقه های فولادی استفاده کرده است. این ورقه ها بسیار سبک بوده و در برابر ضربه های محکم مقاومت زیادی دارند. علاوه بر این، این ورقه ها در مقایسه با ورقه های معمولی، تا 42 درصد مقاومت بیشتری دارند. شاسی بدنه لیفان X50 توسط شرکت بریتانیایی MIRA طراحی شده و در مقایسه با خودروهای قبلی، دو برابر بیشتر ایمنی دارد. موتور لیفان X50، 1.5 لیتری است و قدرتی در حدود 102 اسب بخار دارد. سرعت خودروی لیفان X50 در مدل دستی 160 کیلومتر در ساعت و در مدل اتومات 170 کیلومتر در ساعت است. خودروی لیفان X50 دارای تجهیزاتی از جمله سانروف، صندلی چرمی، کامپیوتر سفری، رینگ آلومینویمی، سیستم ترمز ضد قفل ABS، سنسور دنده عقب، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سیستم ترمز کمکی BAS، شیشه های جلو و عقب برقی و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD می باشد. طراحی چراغ های جلو و عقب این خودرو با یکدیگر متفاوت هستند به طوری که چراغ های عقب این خودرو طرحی افقی داشته و کاملاً با چراغ های جلو تفاوت دارند. چراغ های جلوی این خودرو به خاطر طرح بادامی شکل و تلفیق با نوار LED نمایی جذاب و زیبا به این خودرو داده اند.

چراغ جلوی این خودرو یکی از لوازم یدکی پرفروش این خودرو است و دارای قابلیت تنظیمات الکترونیکی ارتفاع نور چراغ ها است. چراغ جلوی این خودرو بادامی شکل بوده و با فاصله از شبکه جلو پنجره و دو طرف آن قرار می گیرد. این چراغ شامل چراغ های نور پایین، نور بالا و راهنما می باشد ولی چراغ های مه شکن و دی لایت خارج از این چراغ ها هستند. آیینه بغل لیفان X50 از دیگر لوازم یدکی این خودرو بوده و مجهز به سیستم تنظیم برقی است. در پشت این آیینه موتوری قرار دارد که می تواند آیینه را در هشت جهت بچرخاند.

لوازم یدکی لیفان X60

خودروی لیفان X60، سومین خودروی تولیدی کرمان خودرو بعد از لیفان X50 و لیفان 820 است. این خودرو برای اولین بار با گیربکس دستی، وارد بازار خودروی کشور ایران شد ولی بعد از چند سال در سال 2015 با گیربکس اتومات نیز به بازار خودرو وارد شد. طراحی نمای داخلی این خودرو تا حدی به تویوتا RAV4 شبیه است. یکی از مهمترین ویژگی های مثبت این خودرو، فضای راحت این خودرو برای سرنشینان می باشد. صندلی های عقب این خودرو به راحتی باز می شوند و به راحتی می توان وسایلی مثل دوچرخه را در قسمت عقب این خودرو قرار داد.

قیمت چراغ خطر عقب لیفان ایکس 60 در تیکوما

نمای جلویی خودروی لیفان X60 بسیار خوب است و این خودرو به خاطر داشتن خطوط و حجم های مناسب و مدرن، دارای نمای بسیار زیبایی است. علاوه بر این چراغ جلو و همچنین نمای عقبی این خودرو طراحی بسیار زیبایی دارد. موتور این خودرو 4 سیلندر بوده و علاوه بر این دارای 16 سوپاپ با قدرت پاشش چند نقطه ایی است. حجم موتور لیفان X60 در حدود 1794 سی سی بوده و بیشترین توان خروجی آن 131 اسب بخار است. بیشترین سرعت لیفان X60 در حدود 170 کیلومتر بر ساعت بوده و میزان شتاب صفر تا صد آن، 12 است. ظرفیت باک این خودرو 55 لیتر و میزان بنزین مصرفی آن 8.2 لیتر در 100 کیلومتر است. ترمزهای جلوی این خودرو دیسکی و دوجداره هستند و می توانند هوا را تهویه و خنک کنند. ترمزهای عقب این خودرو نیز از نوع دیسکی بوده و به سیستم ABS مجهز هستند. این خودرو با وجود چنین امکاناتی از ایمنی بالایی برخوردار است. از دیگر امکانات ایمنی این خودرو می توان به مواردی مانند کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ضد سرقت، قفل مرکزی ریموت دار، سانروف برقی، روکش صندلی چرمی و سنسور دنده عقب آن اشاره کرد. خودروی لیفان X60 علاوه بر این موارد به سیستم هشدار دهنده باز بودن درها مجهز است. این خودرو همچنین دارای سیستم هشدار دهنده ایی برای میزان لنت ترمز بوده و سیستم فرمان و کمک های جلو و عقب آن هیدرولیک هستند. سایز سپرهای این خودرو بسیار بزرگ است و در صورت تصادف، به خوبی از خودرو محافظت می کند. سپر این خود رو مجهز به صفحه ایی فلزی است و در صورت ورود و خروج از شیب های تند، مانع از برخورد سپر با سطوح می شود.

چراغ جلوی این خودرو از لوازم یدکی پرفروش این خودرو محسوب می شود. جنس بدنه این چراغ از پلاستیک فشرده درجه یک است و دارای یک پوشش حفاظتی است که از نفوذ آب به آن جلوگیری می کند. آیینه بغل خودروی لیفان X60 یکی دیگر از لوازم یدکی این خودرو است. این آیینه برقی بوده و از وضوح و شفافیت بسیار بالایی برخوردار است. آیینه بغل این خودرو مجهز به سیستم گرم کننده است و مانع از گرفتن بخار روی آیینه این خودرو می شود.

:
:
:
آخرین اخبار