تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۱۸۳۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اخذ اقامت اروپا
اخذ اقامت اروپا

در سال های اخیر افراد زیادی از طریق سرمایه گذاری در حال مهاجرت به کشورهای اروپایی هستند. بسیاری از کشورهای اروپایی به افراد سرمایه گذار نیاز دارند و در نتیجه افراد متقاضی می توانند از طریق ویزای سرمایه گذاری، اقامت کشور اروپایی مورد نظر خود را به دست آورند. متقاضیان می توانند با سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت یا خرید ملک در کشورهای اروپایی سرمایه گذاری کرده و بعد از مدتی اقامت دائم این کشور را اخذ کنند. تعداد زیادی از کشورهای اروپایی برای افراد کارآفرین و سرمایه گذار، گزینه مناسبی می باشند و به همین دلیل افراد زیادی سعی می کنند از طریق ویزای سرمایه گذاری، اقامت اروپا را به دست آورند. با توجه به این که افراد سرمایه گذار می توانند بعد از مدتی کار در یکی از کشورهای اروپایی، اقامت آن را کشور را اخذ نمایند، کشورهای اروپایی انتخاب بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و کسب و کار محسوب می شوند. افراد متقاضی این امکان را دارند که از طریق خرید ملک و یا ثبت شرکت در یکی از کشورهای اروپایی، اقدام به سرمایه گذاری در آن کشور کرده و در نتیجه بعد از مدتی اقامت آن کشور را داشته باشند.

یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری کشور اتریش است و در سال های اخیر یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپایی محسوب می شود. بهترین روش برای دریافت اقامت کشور اتریش، سرمایه گذاری در این کشور می باشد. ولی متقاضیان باید به این مورد توجه کنند که همه سرمایه گذاری ها منجر به دریافت اقامت دائمی این کشور نمی شود. سرمایه گذاری در زمینه تجارت و فن آوری اطلاعات یکی از بهترین انواع سرمایه گذاری در این کشور بوده و امکان بیشتری برای اخذ اقامت فراهم می کند. از آن جایی که کشور اتریش در چند سازمان بین المللی مانند سازمان تجارت جهانی، بانک های جهانی و همچنین سازمان همکاری و توسعه اقتصادی عضو است، بهتر است افراد سرمایه گذار در این کشور بیشتر در این زمینه ها اقدام به سرمایه گذاری نمایند. طبق قوانینی که دولت اتریش برای سرمایه گذاری در نظر گرفته است، متقاضیان برای این که بتوانند اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری به دست آورند، باید کارهایی در جهت کمک به این کشور انجام دهند.

اخذ اقامت اسلواکی

اسلواکی یکی از کشورهای عضو شنگن بوده و اقامت آن در مقایسه با بقیه کشورهای اروپایی آسان تر است. یکی از روش های اخذ اقامت کشور اسلواکی، اقامت از طریق ویزای کاری است. متقاضیان برای اخذ اقامت کاری این کشور باید به مدت پنج سال در این کشور کار کنند و مالیاتشان را به موقع پرداخت نمایند. در حقیقت می توان گفت افراد متقاضی برای دریافت اقامت کاری اسلواکی، باید از طرف یک شرکت معتبر دعوتنامه کاری داشته باشند. افراد متقاضی با داشتن این دعوتنامه و همچنین در صورت پیدا کردن شغل، می توانند برای اخذ اقامت این کشور اقدامات ضروری را انجام دهند. از آن جایی که نرخ بیکاری در کشور اسلواکی نسبتاً پایین است و موقعیت های شغلی مناسبی در این کشور برای افراد مهاجر وجود دارد، افراد زیادی از طریق ویزای کاری اقامت کشور اسلواکی را می گیرند. متقاضیانی که از طریق ویزای کار اقامت دریافت می کنند؛ فقط می توانند با یک کارفرما کار کنند و اگر بخواهند هم زمان کار دیگری انجام دهند، ملزم به ارائه یک فرم درخواست جدید می باشند. افرادی که قصد کار در کشور اسلواکی را دارند، باید در رزومه کاری خود سطح تحصیلات و همچنین کارهایی که در آن مهارت دارند را ذکر کنند. کارفرما بعد از بررسی نمودن رزومه کاری افراد، درخواست آنها را به اداره های مربوطه ارسال می کند. اگر رزومه کاری افراد مورد تایید باشد، آنها می توانند از طریق ویزای کار، اقامت این کشور را اخذ کنند.

اخذ اقامت انگلیس

یکی از روش های اخذ اقامت انگلیس، اقامت از طریق تمکن مالی است. در سال های اخیر افراد زیادی از این طریق به کشور انگلیس مهاجرت کرده اند. با توجه به این که این روش در مقایسه با سایر روش ها، روشی مطمئن و بدون دردرسر است، افرادی که تمکن مالی خوبی دارند، از طریق تمکن مالی به کشور انگلیس مهاجرت می کنند. در این روش افراد متقاضی به دولت انگلیس ثابت می کنند که نیازی به کار در این کشور نداشته و می توانند بدون کار کردن در این کشور هزینه های زندگی خود را پرداخت کنند. افراد متقاضی بعد از ارسال مدارک مالی خود به سفارت انگلیس، باید بقیه اقدامات را نیز برای اخذ اقامت انگلیس انجام دهند. سفارت انگلیس در ابتدا مدارک افراد متقاضی را بررسی کرده و در صورت اطمینان پیدا کردن از این که افراد می توانند هزینه های زندگی خود را پرداخت کرده و نیازی به کار ندارند، اقامت آنها را صادر می کند. به این ترتیب افراد متقاضی اقامت این کشور را گرفته و می توانند به این کشور مهاجرت کنند. اگر افراد متقاضی به دولت انگلیس ثابت کنند که هزینه های زندگی خود را از کشور خودشان تامین می کنند و می توانند هزینه های روزمره خود را پرداخت کنند، می توانند به راحتی اقامت این کشور را گرفته و برای همیشه به این کشور مهاجرت کنند. مهاجرت به انگلیس از طریق تمکن مالی یکی از سریع ترین روش ها برای اخذ اقامت این کشور بوده و افراد می توانند در کم ترین زمان، اقامت خود را دریافت نمایند. یکی دیگر از روش های اخذ اقامت کشور انگلستان از طریق سرمایه گذاری است. مهاجرت به انگلیس از طریق تمکن مالی دارای مزیت های زیادی برای افراد است. یکی از مهمترین مزایای این روش این است که افراد مجبور به پرداخت مالیات نبوده و از پرداخت ماهیانه مالیات معاف هستند. علاوه بر این در این روش، افراد متقاضی نیازی ندارند مدرک زبان انگلیسی ارائه دهند و به این ترتیب، افرادی که به اندازه کافی با زبان انگلیسی آشنایی ندارند، با مشکلی مواجه نمی شوند. افراد متقاضی با اخذ اقامت از طریق تمکن مالی، از تمام مزایای شهروندی در انگلیس بهره مند می شوند. علاوه بر این، این افراد می توانند از همه بیمه های درمانی معتبر انگلیس استفاده کنند. به طور کلی می توان گفت اخذ اقامت انگلیس از طریق تمکن مالی، بهترین گزینه برای افرادی است که از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند.

:
:
:
آخرین اخبار