تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۱۸۳۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فروش پمپ و تجهیزات استخری
فروش پمپ و تجهیزات استخری

فروشگاه پایا گسترش خورشید تابان، فروشنده و عرضه کننده انواع پمپ و همچنین تجهیزات استخری بوده و این تجهیزات را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می کند.

تجهیزات استخری

تجهیزات استخری لوازمی هستند که برای تمیز نگه داشتن استخر، جکوزی و سونا از آنها استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت تجهیزات استخری یکی از مهمترین ملزومات برای راه اندازی استخرها هستند و بدون این تجهیزات راه اندازی استخر ممکن نیست. تجهیزاتی که برای ساخت یک استخر مورد نیاز است، با توجه به عمق و کاربرد استخر متفاوت می باشد. تجهیزات استخری در دو مدل تجهیزات اصلی و جانبی تولید می شوند و وجود تجهیزات اصلی برای ساخت همه استخرها واجب است و در حقیقت بدون وجود آنها ساخت استخر امکان پذیر نیست. پمپ تصفیه استخر یکی از تجهیزات مهم استخری بوده و وجود آن برای همه استخرها لازم است. پمپ آب استخر، با چرخاندن آب استخر موجب شفاف شدن آب استخر شده و مانع از راکد شدن آب می شود. در حقیقت پمپ تصفیه آب یکی از مهمترین تجهیزات استخری بوده و آب استخر را به حرکت در می آورد. پمپ تصفیه با استفاده از اسکیمر و آبکش، آب استخر را بیرون کشیده و و آن را وارد فیلتر می کند و سپس آب تصفیه شده را دوباره به داخل استخر پمپاژ می کند.

خرید تجهیزات و لوازم استخر از پایا

پمپ لجن کش

پمپ لجن کش یکی از انواع پمپ بوده و برای انتقال لجن در مصارف صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ های لجن کش این توانایی را دارند که مایعاتی که وزن مولکولی بالایی دارند را جا به جا کنند. پمپ های لجن کش، از نوع پمپ های مستغرق سانتریفیوژ بوده و در دو مدل پمپ لجن کش تک فاز و پمپ لجن کش سه فاز تولید می شوند. برای آگاهی از قیمت پمپ لجن کش با پایا گسترش تماس بگیرید. بدنه پمپ های لجن کش از جنس های مختفی از جمله استیل، چدن و برنز تولید می شوند ولی در حقیقت می توان گفت این پمپ ها با توجه به نوع کارکردی که دارند، از جنس های مختلف ساخته می شوند. از پمپ های لجن کش بیشتر برای تخلیه آب چاه ها استفاده می شود زیرا این پمپ ها می توانند آبی که در چاه باقی مانده را به طور کامل تخلیه نمایند. علاوه بر این پمپ های لجن کش این توانایی را دارند که فاضلاب های خانگی و صنعتی و همچنین همه سیالاتی که دارای ذرات معلق هستند را پمپاژ کنند. پمپ لجن کش همچنین برای تخلیه پساب های فاضلاب، تخلیه استخرها و مکش سیالاتی که ذرات الیافی دارند نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت می توان گفت پمپ های لجن کش یکی از پر کاربرد ترین پمپ ها در حوزه صنعتی محسوب می شوند و انتقال دادن لجن فقط با این پمپ ها انجام می شود. ساختار پمپ های لجن کش و کف کش تا حدی شبیه به هم است و در هر دوی آنها برای انتقال سیالات از نیروی گریز از مرکز استفاده می شود. تجهیزاتی که در پمپ های لجن کش به کار می رود، بسیار با کیفیت است و حتی اگر به طور دائم از آنها استفاده شود، مشکلی برای آنها ایجاد نمی شود. در حقیقت می توان گفت تجهیزاتی که در پمپ های لجن کش به کار رفته، از مقاومت زیادی در برابر مواد شیمایی و شرایط خوردنده برخوردار هستند. پمپ های لجن کش عملکرد بسیار خوبی در انتقال لجن و بقیه سیالات دارند و بنابراین به شکل های مختلف می توان از این پمپ استفاده کرد. یکی از مهمترین کارهای پمپ های لجن کش، انتقال لجن در پالایشگاه ها و تصفیه خانه ها می باشد.

پمپیران

بوستر پمپ پمپیران یکی از بزرگترین و معروف ترین کارخانه های تولید بوستر پمپ است. بوستر پمپ پمپیران دستگاهی برای پمپاژ کردن آب بوده و متشکل از یک یا چند پمپ می باشد. این پمپ ها به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته و فشار آب را ثابت نگه می دارند. اگر مصرف آب بیشتر از حد معمول باشد، بقیه پمپ ها شروع به کار می کنند ولی با کم شدن یا متوقف شدن میزان مصرف آب، دوباره متوقف شده و از مدار خارج می شوند و به این ترتیب فشار آب همیشه ثابت می ماند. بوستر پمپ پمپیران یکی از محصولات معتبر شرکت پمپیران بوده و شرکت پایا گسترش عرضه کننده این پمپ می باشد. بوستر پمپ پمپیران در سه مدل پمپ آبیاری، آبرسانی، و آتشنشانی تولید می شود. شرکت پایا گسترش نمایندگی پمپ ایران در تهران است. بوسترهای ثابت همراه با PLC که فاقد PLC هستند، برای آبرسانی و آتشنشانی استفاده می شوند. بوستر پمپ های PLC با استفاده از یک قطعه هوشمند برنامه ریزی شده و به صورت اتومات شروع به کار می کنند و با توجه به شرایط روشن یا خاموش می شوند ولی بوستر پمپی که PLC ندارند از طریق تنظیم کلیدها به صورت اتومات کار می کند و فشار آب را زیاد می کند. هنگامی که فشار آب عادی است، فقط یکی از پمپ های بوستر پمپ پمپیران کار می کند و فشار آب را افزایش می دهد ولی هنگامی که مصرف آب زیاد تر شود، پمپ ها به صورت خودکار و به ترتیب کار خود را شروع می کنند. بوستر پمپ های پمپیران در دو نوع ثابت و متغیر تولید می شوند. بوستر پمپ نوع ثابت پمپیران بیشتر برای مصارف آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرد ولی بوستر پمپ متغیر پمپیران نوعی قطعه هوشمند دارد و با توجه به هرتز فعالیت می کند. در بوستر پمپ پمپیران هیچ گونه کاهش یا افزایشی وجود ندارد و کنترل موتور بر اساس میزان هرتز دستگاه صورت می گیرد.

:
:
:
آخرین اخبار