تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۱۸۳۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آموزش رایتینگ آیلتس
آموزش رایتینگ آیلتس

پکیج آموزشی آنا آیلتس یکی از بهترین پکیج های آموزشی آیلتس بوده و اطلاعات کامل و دقیقی در مورد همه مهارت های آیلتس و آزمون آیلتس در اختیار افراد می گذارد. این پکیج آموزشی شامل مهارت های 4 گانه زبان انگلیسی بوده و تمامی این مهارت ها را به طور کامل در اختیار افرادی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، قرار می دهد. آنا آیلتس شامل پکیج های مختلفی بوده و این پکیج شامل پکیج آموزشی آیلتس، و پکیج تصحیح رایتینگ آیلتس و پکیج آموزش رایتینگ آیلتس آنا آیلتس است.

آزمون آیلتس یکی از مهم ترین آزمون های بین المللی زبان انگلیسی در کل دنیا بوده و زبان انگلیسی افراد را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد. زبان آموزانی که به قصد کار یا ادامه تحصیل در حال مهاجرت به کشورهای انگلیسی هستند، با مطالعه پکیج های آموزشی آنا آیلتس، این امکان را دارند که در زبان انگلیسی پیشرفت کرده و در نهایت در آزمون آیلتس نمره قبولی دریافت کنند. آموزش آیلتس یکی از معتبرترین آموزن های بین المللی در کل دنیا محسوب می شود و اعتبار زیادی در تمام دنیا دارد. آزمون آیلتس یکی از معتبرترین و بهترین آزمون های زبان انگلیسی برای افرادی است که به قصد مهاجرت کاری یا ادامه تحصیل به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت می کنند.

آموزش رایتینگ آیلتس

رایتینگ آیلتس ، یکی از مهم ترین بخش از آزمون آیتلس است و داوطلبین باید با توجه به موضوعاتی که به آنها داده می شود، به سئوال های این بخش جواب دهند. تقویت مهارت رایتینگ آیلتس به زمان بیشتری نیاز دارد و در مقایسه با سایر بخش های این آزمون، دشوار تر می باشد. قسمت رایتینگ آزمون آیلتس شامل 40 است و مدت زمان پاسخگویی به این سئوال ها 30 دقیقه است. بخش درک مطلب این آزمون نیز 40 سئوال دارد و داوطبین 60 دقیقه زمان دارند تا به تمام سئوال های این بخش پاسخ دهند. مطالبی که برای این قسمت از آزمون آیلتس در امتحان وجود دارد، بخشی از مقاله های موجود در روزنامه ها و مجلات است. به طور کلی برای نوشتن رایتینگ آکادمیک آیلتس، داوطلب ملزم به کشیدن یک نمودار است. تعداد کلماتی که داوطلب باید در این بخش از آزمون استفاده کند، باید در حدود 150 کلمه باشد. در حقیقت هر اندازه متن نوشته شده کوتاه تر باشد، داوطلب نمره بیشتری از این قسمت می گیرد. در اغلب اوقات، داوطلبینی که در آزمون آیلتس شرکت می کنند، به خاطر آشنا نبودن با ساختار جملات، در این بخش از آزمون با کمبود زمان مواجه می شوند. در حقیقت در بخش آزمون رایتینگ آیلتس آکادمیک، توانایی افراد، در ارتباط با دو موضوع کاملاً متفاوت سنجیده می شود. داوطلبین باید در زمانی که به آنها داده می شود، به هر دو قسمت این آزمون جواب دهند. متنی که داوطلبین باید در این بخش بنویسند، باید به صورت نیمه رسمی و آکادمیک نوشته شود. در بخش دیگر از این آزمون ، افراد داوطلب باید متنی به صورت یک مقاله در پاسخ به یک ایده، مشکل یا استدلال بنویسند. در این بخش از آزمون آیلتس با توجه به سئوالی که مطرح می شود، مهارت و توانایی های افراد برای توجیه یک ایده و یا ارائه راه حل برای یک مشکل، مورد ارزیابی قرار می گیرد. در حقیقت می توان گفت در بخش رایتینگ آیلتس، موارد زیادی از جمله محتوای مناسب متن، درست بودن و وسعت دایره لغات و سازماندهی مناسب برای ایده ها بررسی می شود.

تصحیح رایتینگ آیلتس

بسیاری از داوطلبین آزمون آیلتس معتقدند که رایتنیگ آیلتس یکی از سخت ترین قسمت های آزمون آیلتس است. در حقیقت می توان گفت مهارت رایتینگ از مهارت های سخت محسوب می شود و به همین دلیل در هنگام آزمون، زمان بیشتری به این بخش اختصاص داده می شود. معیارهای خاصی برای تصحیح رایتینگ آیلتس وجود دارد و کارشناسانی که مسئول صحیح کردن آزمون آیلتس هستند، نمره خاصی برای هر کدام از بخش های این آزمون در نظر گرفته اند. کارشناسان تمام این نمرات را با یکدیگر جمع می کنند، و عدد به دست آمده را به عنوان عدد میانگین حساب می کنند. یکی از مهم ترین معیارهایی که برای تصحیح رایتینگ آیلتس وجود دارد، جامع و دقیق بودن متن رایتینگ است. در حقیقت می توان گفت پاسخی که داوطلبین آزمون باید به سئوال بدهند، باید ارتباط نزدیکی با سئوال مورد نظر داشته باشد و جواب هایی که داوطلبین در بخش اول رایتینگ آیلتس جنرال می نویسند، باید با تمام ابعاد مورد نظر هماهنگ باشد. در بخش دوم از آزمون رایتینگ آیلتس، داوطلبین باید یک مقاله بنویسند. متن مقاله ایی که افراد داوطلب می نویسند، باید با متن اصلی تطابق کامل داشته باشد. یکی از دیگر معیارهای اصلی و مهم برای تصحیح رایتینگ آزمون آیلتس، پیوسته بودن جملات یک پاراگراف است. به طور کلی می توان گفت تمامی متنی که برای رایتینگ نوشته می شود، باید در ارتباط با سئوال بوده و منسجم و دقیق نوشته شود. کارشناسان، رایتینگ آیلتس را با توجه به این که جمله های یک پاراگراف تا چه اندازه با حروف ربط و کلمات به یکدیگر مرتبط هستند، تصحیح می کنند. تمام متنی که داوطلبین آزمون می نویسند، باید در ارتباط با یک ایده خاص نوشته شود. در واقع منظور از انسجام و پیوستگی در رایتینگ، هماهنگ بودن موضوعاتی است که داوطلبین برای نوشتن انتخاب می کنند. صحیح بودن لغات و واژگانی که در متن مورد استفاده قرار می گیرد، یکی دیگر از معیارهای مهم برای تصحیح آزمون رایتینگ آیلتس است. در این قسمت از آزمون آیلتس، کلیه لغات و عباراتی که داوطلبین در رایتینگ استفاده کرده اند، مورد ارزیابی قرار می گیرد. تصحیح نمودن نکات ساختاری و گرامری نیز یکی دیگر از بخش های مهم در مورد تصحیح رایتینگ آیلتس است.

افزایش نمره رایتینگ آیلتس

یکی از روش های مفید و موثر برای افزایش نمره رایتینگ آیلتس، تقویت دامنه لغات و اصطلاحات می باشد. در حقیقت می توان گفت لغات و اصطلاحاتی که در رایتینگ آیلتس به کار برده می شوند، نباید تک سیلابی یا خیلی کوتاه باشند. علاوه بر این، استفاده نکردن از اصطلاحات تکراری، ساده و کلیشه ایی موجب افزایش نمره رایتینگ آیلتس می شود. بهترین استراتژی در این مورد استفاده از کلمات چند سیلابی خاص تر، متنوع و ادبی تر است. در حقیقت می توان گفت بهتر است داوطلبین به جای استفاده از لغات ساده، از معادل های طولانی و ادبی استفاده کنند. استفاده از این لغات باعث می شود رایتینگ داوطلب، منحصر به فرد و خاص به نظر برسد و همین امر موجب افزایش نمره رایتینگ آیلتس می شود. انسجام و پیوستگی در متن یکی دیگر از مهمترین مواردی است که باعث افزایش نمره رایتیگ آیلتس می شود. افرادی که نمره کمی در بخش رایتینگ می گیرند، موفق به توضیح ایده های خود به طور کامل نشده اند. ولی افرادی که در رایتینگ نمره بالایی گرفته اند، ایده ها را به طور دقیق و منظم در یک پاراگراف نوشته اند. زمانی که داوطلبین آزمون آیلتس در حال نوشتن Task 1 می باشند، باید به این نکته توجه کنند که تکلیف اصلی آنها در این آزمون نوشتن یک مقاله استاندارد نیست. در حقیقت داوطلبین در این بخش موظف به نوشتن یک گزارش می باشند و نباید در این بخش نظرهای شخصی خود را بنویسند. داوطبین برای گرفتن نمره بالا در این بخش باید دست کم 3 الی 4 پاراگراف بنویسند. متن رایتینگ باید با فرمت مناسب نوشته شده باشد و مطالب نیز باید با یک پاراگراف بندی صحیح به هم متصل باشند.

:
:
:
آخرین اخبار