تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۲۱۸۳۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی بهترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه
معرفی بهترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه

سایت آرایش دات کام برگزار کننده دوره های مختلف آرایشی بوده و کارآموزان و افرادی که به دوره های آرایشگری علاقه مند هستند، با شرکت در این دوره ها می توانند تمام دوره های آرایشگری را به طور کامل آموزش ببینند.

دوره گریم و میکاپ عروس

یکی از مهمترین خدمات در آرایشگاه های زنانه گریم و میکاپ عروس می باشد. در حقیقت می توان گفت دلیل مشهور بودن بسیاری ازآرایشگاه های زنانه، به خاطر مهارتی است که در کار گریم و میکاپ عروس دارند. به طور کلی خدماتی که مربوط به گریم و میکاپ عروس است در مقایسه با سایر خدمات آرایشگاه های زنانه، نیازمند زمان بیشتری است زیرا این کار مستلزم دقت بیشتری می باشد. بهتر است قبل از شروع آرایش عروس، برای نتیجه بهتر آرایش، به روی پوست عروس خدمات ویژه ایی مانند پیلینگ و پاکسازی انجام شود. به این ترتیب با انجام پاک سازی روی صورت، آرایش جلوه بهتری خواهد داشت. علاوه بر این استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت، تاثیر مهمی در آرایش و گریم داشته و در نتیجه کیفیت کار افزایش پیدا می کند. دوره گریم و میکاپ عروس شامل آموزش های مختلفی از جمله آموزش کانتورینگ صورت با توجه به چهره، شناخت فرم های مختلف صورت، آموزش کار با لوازم آرایشی مختلف و همچنین تکنیک های روز آرایش عروس می باشد. کارآموزان در این دوره با نحوه انتخاب بهترین لوازم آرایش با توجه به انواع مختلف پوست آشنا می شوند.

معرفی بهترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه تهران در سایت آرایش

دوره پاکسازی پوست صورت

پاکسازی پوست صورت یکی از مهمترین دوره ها در آموزشگاه های آرایشگری محسوب می شود و به همین دلیل افراد زیادی در حال گذراندن این دوره های اختصاصی هستند. بسیاری از کارآموزان در سالن های زیبایی، دوره ها و تکنیک های لازم برای پاکسازی پوست صورت را به طور حرفه ایی یاد می گیرند. افرادی که به یادگیری دوره های مربوط به پاکسازی پوست صورت علاقه دارند، می توانند با ثبت نام در این دوره ها، خدمات مربوط به پاکسازی صورت را به طور کامل آموزش ببینند. پاکسازی پوست صورت به طور تخصصی، تاثیر قابل توجهی در یک آرایش خوب داشته و در حقیقت یکی از مهمترین نکات برای آرایش می باشد. پاکسازی صورت، موجب از بین رفتن تمامی سلول های مرده پوست شده و پوست را به طور کامل لایه برداری می کند. یکی از مهمترین مزیت های مهم پاکسازی صورت جلوگیری از پیری زود رس و چروک پوست است. استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک برای پاکسازی صورت و همچنین طرز استفاده از این مواد، یکی از مهمترین نکاتی است که در دوره پاکسازی پوست صورت به کارآموزان آموزش داده می شود. به طور کلی می توان گفت شناسایی انواع مختلف پوست و همچنین پاکسازی آن، نیازمند آموزش و دوره های مختلفی است و کارآموزان در دوره های مخصوص پاکسازی پوست، تمام این نکات را به طور کامل یاد می گیرند. دوره آمورش پاکسازی پوست صورت شامل مواردی همچون آنالیز کردن پوست، پاکسازی انواع پوست، آماده سازی پوست مشتری، مراقبت های بعد از پاکسازی و همچنین طرز استفاده از انواع ماسک های درمانی می باشد.

بهترین آموزشگاه های آرایشگری در شهر کرج

دوره کاشت ناخن

دوره های مربوط به کاشت ناخن یکی از دوره های پر طرفداری است که در کلاس های آموزشی آرایشگری به افراد کارآموز تدریس می شود. از آن جایی که این روزها بسیاری از آرایشگاه های زنانه کار کاشت و طراحی ناخن را به صورت کاملاً تخصصی برای مشتریان انجام می دهند، افراد زیادی در حال گذراندن این دوره پرکاربرد هستند. تعداد زیادی از این سالن های زیبایی زنانه در زمینه کاشت ناخن متخصص بوده و در دوره های مخصوص به کاشت ناخن شرکت کرده اند. در دوره آموزشی کاشت ناخن، روند کامل کاشت ناخن همراه با شیوه های مختلف به افراد آموزش داده می شود. در حقیقت می توان گفت دوره کاشت ناخن بسیار جامع بوده و شامل آموزش های مختلفی است. در دوره کاشت ناخن کارآموزان با موارد زیادی از جمله روش های کاشت ناخن، ابزارهای مختلف کاشت ناخن، کاشت پایه و لمینت ناخن آشنا می شوند. کارآموزان در این دوره های کاربردی به طور کامل نحوه کاشت انواع مدل های ناخن را یاد می گیرند. دوره کاشت ناخن شامل دو دوره مبتدی و پیشرفته می باشد. در دوره مبتدی، کارآموزان بعد از آشنا شدن با روش های پیشگیری از قارچ ناخن، با موارد عملی آشنا می شوند. در این دوره کارآموزان روش های مختلف کاشت ناخن و تفاوت های آنها با یکدیگر را و همچنین نحوه صحیح سوهان کشی را به طور کامل یاد می گیرند. در دوره پیشرفته افراد با موارد دیگری مانند شناخت ساختار ناخن، آموزش مانیکور، مواد گذاری با پودر، گریم ناخن و کاشت با ژل آشنا می شوند.

به طور کلی دو نوع روش برای کاشت ناخن وجود دارد و این دو روش شامل کاشت ناخن با مواد ژله ایی و کاشت ناخن با مواد پودری می شود. کاشت ناخن به روش ژله ایی روشی با دوام بوده و نسبت به کاشت پودری مشتریان بیشتری دارد. برای کاشت ناخن با مواد ژله ایی، لایه هایی به نام فیشینگ ژل، بیلدینگ ژل و تاپ شاین به کار برده می شود. این سه لایه ژل لایه ایی محکم و شیشه ایی روی ناخن ایجاد کرده و ظاهر خوبی به ناخن می دهند. در مرحله اول از بیلدینگ ژل به عنوان زیر ساخت استفاده می شود و فیشینگ ژل نیز ناخن ها را محکم کرده و مانع از شکستن آنها می شود. در مرحله آخر از تاپ شاین یا ژل درخشان کننده روی ناخن ها استفاده می شود. ناخن ها باید قبل از کاشت به دقت سوهان کشی شوند و سپس در محلول ضد قارچ قرار داه شوند تا از عفونت آنها جلوگیری شود. بعد از زدن ژل به ناخن ها، ناخن ها در دستگاهی به نام UV قرار داده می شوند تا ژل روی آنها محکم شود.

دوره فیبروز ابرو

فیبروز ابرو یکی از روش های جدید برای آرایش نیمه دائمی ابرو بوده و افراد در دوره های آرایشگری با این دوره آشنا می شوند. در دوره فیبروز ابرو، کارآموزان یاد می گیرند که چگونه به صورت دستی و با استفاده از سوزن های یک بار مصرف، در بین ابروها هاشور یا سایه ایجاد کنند. فیبروز ابرو روشی دائمی نیست و بعد از مدتی نیاز به ترمیم دارد. برای فیبروز نمودن ابرو، کارآموزان باید در ابتدا در قسمت تاج ابرو خطوط فیبروز را ایجاد کرده و سپس هر خط را تمدید نمایند. در مرحله بعدی فیبروز، ابروها در مدت 4 دقیه رنگ شده و سپس بی حس می شوند. برای فیبروز کردن ابروها نباید از رنگ های خیلی روشن استفاده شود. در مرحله بعدی دم ابرو و سپس آرک آن کشیده می شود. در حقیقت می توان گفت فیبروز ابرو با توجه به نوع پوست، در چند مرحله انجام می شود. برای فیبروز کردن ابرو باید از قلم میکروبلیدینگ استفاده شود که قلمی بسیار ظریف بوده و خطوط ظریفی روی پوست ابرو ایجاد می کند. ماندگاری فیبروز ابرو بستگی به عوامل مختلفی دارد ولی به طور کلی می توان گفت بین 6 ماه تا یک سال دوام دارد. خطوطی که از طریق فیبروز برای ابرو انجام می شود، نسبت به سایر روش ها عمق کمتری داشته و به همین دلیل دوام کمتری دارد. ماندگاری فیبروز با ایجاد هاشورهای عمیق و رنگ های پر رنگ بیشتر می شود. جوهری که در روش فیبروز برای ابرو استفاده می شود، نفوذ کمتری به پوست دارد و به همین دلیل دوام آن کمتر است.

:
:
:
آخرین اخبار