تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۱۸۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۸ سارق سابقه‌دار در اندیمشک دستگیر شدند
 

 فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با جرایم خشن، هشت نفر از سارقان سابقه‌دار به علت ارتکاب جرایم گوناگون خشن، دستگیر شدند.

امیرعباس شهبازی   اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخالفان نظم عمومی، طرح شناسایی و دستگیری سارقان سابقه‌دار به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک قرار گرفت.

وی، امنیت شهروندان را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و افزود: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان مسلح و زورگیر، پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی و هماهنگی مرجع قضائی، هشت نفر از سارقان سابقه‌دار و متواری را به علت ارتکاب جرایم گوناگون خشن که تحت تعقیب قضائی بودند، دستگیر کردند.

وی افزود: پلیس با رصد، پایش و کار اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در طول ۴۸ ساعت گذشته دو نفر به هویت معلوم را به علت مشارکت در قتل عمد، شناسایی و دستگیری کرد.

شهبازی تصریح کرد: سه نفر سارق به عنف نیز در بازجویی‌های فنی پلیس به دو فقره سرقت به عنف در سطح اندیمشک اعتراف کردند.

وی ادامه داد: یک نفر سارق مسلح بازداشت شده و از این سارق نیز یک دستگاه خودرو که به صورت مسلحانه سرقت شده بود، کشف شد.

شهبازی عنوان کرد: در این عملیات یک نفر سارق سیم برق و منهول‌های مخابراتی و درب‌های فاضلاب شهری و همچنین یک نفر سارق منزل به همراه اموال مسروقه نیز دستگیر شدند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب مأموران پلیس آگاهی، تصریح کرد: برای شناسایی اموال از همه مالباختگان در راستای تحویل اموال مسروقه خود دعوت شده و پس از شناسایی، اموال به آنان مسترد شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: هشت متهم بازداشتی پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار