تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۱۸۲۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرونده نیشکر هفت‌تپه پای استاندار سابق خوزستان را به دادسرا کشاند
  سرانجام همان‌گونه که قابل پیش‌بینی بود، بر اساس اعلام نماینده تهران در مجلس، پای استاندار خوزستان در ماجرای نیشکر هفت‌تپه به دادسرا کشیده شد.

  روند خصوصی‌سازی شرکت نیشکر هفت‌تپه و ماجرای اعتصاب و اعتراض کارگران آن به شرایط کاری خود همچنان محل بروز اتفاقات جدیدی است.

مالکان این شرکت در دادگاه در حال دفاع از اتهامات خود در زمینه مسائل ارزی هستند و در همان زمان پای استاندار خوزستان به این پرونده کلان باز شد.

غلامرضا شریعتی در مقام دفاع از اتهام وارده صرفاً به جمله «ماه پشت ابر نمی ماند» بسنده کرد ولی همان‌گونه که  خبرگزاری مهر پیش از این هم عنوان کرده بود، شریعتی در صورت خروج از استانداری خوزستان احتمالاً باید در دادگاه پاسخگوی اتهامات خود باشد.

در همین زمینه و در جدیدترین اتفاق پرونده شرکت نیشکر هفت‌تپه، احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «خبرها حاکی از آن است که پرونده شریعتی استاندار سابق خوزستان به اتهام اعمال نفوذ در پرونده ابر متهم ارزی و مالک ‎هفت‌تپه (اسد بیگی)؛ این هفته در دستگاه قضائی به جریان افتاد. ایشان در راهروهای دادسرا و پشت در اتاق بازپرس مشاهده شده است».

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار