تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۱۸۲۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راهنمای خرید جامع [پرفروشترین] کرم پودرهای برند سال 2021

راهنمای خرید کرم پودر سایت آباژور

کرم پودر یکی از جذاب‌ترین انواع لوازم آرایشی است که در زیبا نشان دادن صورت و خوب جلوه دادن پوست بسیار مؤثر است. همان‌طور که می‌دانید، این روزها، خانم‌های زیادی از لوازم آرایش استفاده می‌کنند و طرفدار فراوانی دارد. یکی از این لوازم، همین محصول مورد نظر ماست که محبوبیت ویژه‌ای دارد و حتی برای افرادی که تمایل به آرایش کردن ندارند هم کارآمد است. از این جهت که استفاده از آن پوست را صاف می‌کند و اگر لک و جوشی روی آن است؛ می‌پوشاند. پس می‌توان گفت، مهم‌ترین چیز در کیف لوازم آرایش شما و پرکاربردترین آنها، همین محصول است. کرم پودر رنگ‌های متنوع هم دارد و می‌توانید در هر طیفی که می‌خواهید، از کم رنگ‌ترین تا رنگ­دارترین در آن طیف رنگ، آنچه به پوست صورت شما می‌آید، انتخاب کنید و از آن استفاده کنید.

کرم پودر چیست؟

ویژگی اصلی این محصول این است که حالت پوشانندگی دارد. در حدی که استفاده از آن برای هر نوع پوستی، مفید است. هدف از ساخت آن، پوشاندن جوش‌ها و لک‌های صورت تا حد امکان، صاف‌تر کردن پوست، زیباتر شدن و شفاف‌تر شدن آن و به چشم آمدن آرایشی است که انجام می‌دهید. واقعیت این است که در آرایشگاه‌ها اگر کرم پودر نباشد اصلاً آرایشی صورت نمی‌گیرد. به این دلیل که این کرم خوب، از زیرساخت‌های آرایش است و پوست صورت را برای پذیرفتن آرایش آماده می‌کند. جالب است بدانید که اگر آرایش چشم خود را با و بدون زدن کرم پودر مقایسه کنید، تفاوت آن را احساس خواهید کرد. در واقع این کرم استفاده می‌شود تا سایر لوازم آرایش، بیشتر دیده شوند. پس سعی کنید اگر می‌خواهید آرایشگری یاد بگیرید، کارکردن با این محصول را، در دستور کار خود قرار دهید. معجزه‌اش را خواهید دید.

راهنمای خرید کرم پودر

به دلیل اهمیت کرم پودر در آرایش، بسیار مهم است که هنگام خرید دقت کنید و از نکات ظریف و ریز غافل نشوید. در زیر، به مهم‌ترین عوامل مؤثر در خرید این محصول، اشاره می‌شود:

  • نوع پوست

شما باید پوست خود را بشناسید تا انتخاب درست داشته باشید. اگر پوست شما خشک است، از آنهایی که حالت آبرسان دارند و از پوسته شدن جلوگیری می­کنند؛ استفاده کنید. اگر پوستتان چرب است، آنکه درصد چربی بسیار کمتری دارد و اصطلاحاً روی بسته، به این صورت (Oil-Free) نوشته شده است؛ استفاده کنید. چربی پوست را کمتر می­کند. در صورتی که پوست شما مخلوط است، از آنهایی که مخصوص پوست خشک و چرب است؛ استفاده کنید.

  • رنگ کرم پودر

جهت در نظر گرفتن رنگ، مقداری از آن را روی پوست فک خود امتحان کنید. اشتباهی که معمولاً خانم­ها می­کنند این است که روی دست خود تست می­کنند و چون رنگ دست با صورت متفاوت است، نتیجه خوبی حاصل نمی­شود. وقتی می­زنید، نباید بر روی پوستتان بماسد بلکه باید با آن یکی شود.

بهترین مارک‌های این محصول

  • L’Oreal: محصول کشور فرانسه است و مشتریان بسیاری از این مارک راضی بوده‌اند. هم شفافیت می‌دهد و هم به خوبی روی پوست می‌نشیند. ماندگاری بالا دارد و تمام پوست را پوشش می‌دهد.
  • Nars: محصولی برای پوست‌های خشک است و ماندگاری بالایی دارد. قیمت مناسبی دارد. فقط عیبش این است که ممکن است کمی اول روی پوست سنگینی کند.
  • MAC: محصول کشور کاناداست. بسته‌بندی زیبایی دارد. در آن برای رنگ دهی، از رنگ‌های طبیعی استفاده شده. ماندگاری بالایی دارد. محبوبیت فراوانی بین مشتریان دارد.
  • Lancom: سطح آن متوسط‌تر است اما از نظر کیفیت خیلی خوب است و قیمت مناسب‌تری هم دارد. ماندگاری بالا دارد. لکه‌ها را خوب می‌پوشاند و بر روی پوست، اصلاً سنگینی نمی­کند.

این مطلب را حتما بخوانید : 50 مدل از خاص‌ترین و پرفروش‌ترین رنگ موهای سال 2021 + قیمت روز

نکات مهم هنگام خرید کرم پودر

برای خرید این محصول، نکات بسیار مهم دیگری وجود دارد که به ذکر آنها می‌پردازیم:

  • مشورت

سعی کنید هنگام خرید کردن و یا حتی قبل از آن، حتماً و حتماً از مشاورانی که در این زمینه متخصص هستند و صاحب نظرند استفاده کنید. از آنها حتی در تشخیص نوع پوست خود کمک بگیرید. مطمئن باشید وقت کافی و مناسب را برای شما خواهند گذاشت. معمولاً فروشگاه‌های خرید لوازم آرایش، متخصصانی دارند که فعالیت می‌کنند. آنها از اقسام مارک‌ها اطلاع دارند و می‌دانند برای شما چه مارکی مناسب‌تر است.

  • براقی یا ماتی

بسته به آنچه شما می­خواهید، این کرم می­تواند باعث براق شدن پوست یا مات شدن آن شود. البته تا زمانی که شسته نشود. شما باید بدانید که چه انتظاری بعد از استفاده دارید.

  • بافت کرم پودر

بسته به پوستتان، می‌توانید دو نوع کرم پودر مایع و پودری را خریداری کنید. اگر خشک بود مایع و اگر چرب بود پودری.

نحوه تشخیص اصل بودن کرم پودر

در ابتدا،‌ لازم به توضیح است که خریدن کرم پودرهای نامناسب و با کیفیت پایین، برای پوست ضرر زیادی دارد، زیرا مستقیماً با بافت پوست سروکار دارد؛ بنابراین اگر به صورت خود اهمیت می‌دهید، این را بدانید که استفاده نکردن، خیلی بهتر از اهمال کاری، سرسری خرید کردن و گرفتن نتیجه نامطلوب است. پس یاد بگیرید که چه طور اصل را از تقلبی تشخیص دهید. یکی از عوامل مهم، نوشته­های روی محصول است که اگر اصل باشد بر روی شیشه حک شده و اگر تقلبی باشد فقط نوشته شده است. روش دیگر این است که مدل‌های اصلی، حتماً از کارخانه پلمپ هستند و خیلی خیلی کم پیش می­آید که درِ آن باز باشد یا فقط ساده بسته شده باشد. روش دیگر، دیدن شیشه است. اگر اصل باشد، جنس آن خوب است و کیفیت دارد که با دیدن، می‌توان تشخیص داد. اگر تقلبی باشد، معلوم است که شیشه حرارت درست ندیده و مواد نامرغوب داشته است.

همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت آباژور به نشانی abazhor.com از بی‌نهایت مقالات راهنمای خرید محصولات گوناگون بهره‌مند شوید.

:
:
:
آخرین اخبار