تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۸۱۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
‌کادر درمانی از آزمون بزرگی سربلند بیرون آمدند
رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: از آغاز هجوم ویروس کرونا کادر درمانی و پرستاری و جامعه پزشکی از امتحان بزرگی سربلند بیرون آمدند.

با آغاز موج اول ویروس کرونای انگلیسی در خوزستان بیمارستان‌های اصطلاحا سفید که در دفعات قبل تلاش شده بود محل بستری بیماران کرونایی نباشند از جمله بیمارستان امام  در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت و این سر آغاز زنگ خطر جدی برای کل استان خوزستان بود.

 زنگ خطری که در روز های اخیر به کادر درمان هم رحم نکرد این بار فاطمه نجم السادات مامای بیمارستان امام اهواز قربانی کرونای انگلیسی در کادر درمان استان خوزستان شد این شهید مدافع سلامت پس از  سه دهه به برادر شهیدش در 8 سال دفاع مقدس پیوست.

شهدای مدافع سلامت امروز ادامه دار راه شهدای 8 سال دفاع مقدس هستند

رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان با اشاره به شهادت شهیده کادر درمان اظهار داشت: شهادت شهیده دفاع ازحریم سلامت مردم خواهر سربلند و بزرگوار سیده فاطمه نجم السادات را به کادر درمان جامعه پزشکی و درمانی استان خوزستان و خانواده آن بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: حقیقتا باید گفت که از آغاز هجوم ویروس کرونا کادر درمانی و پرستاری و جامعه پزشکی از امتحان بزرگی سربلند بیرون آمدند آن جایی که جان انسان در معرض خطر باشد آن جایی که حیات انسان مورد هدف تیر مرگ قرار بگیرد عرصه ی امتحان و آزمون است .

حجت الاسلام سید محسن شفیعی گفت :چه بسا کسانی که وقتی جانشان در خطر بیفتد دست ازهمه چیز می کشند و جان خود را حفظ می کنند اما سربلندی و رو سفیدی برای کسانی است که از خود و جان خود دست شسته و امنیت و موجودیت و بقای دیگران را می خرند البته در سالی که گذشت در عرصه ی سلامت شهدای متعدد سلامت داشته ایم اما آن چیزی که زحمات این شهیده سلامت را برای ما برجسته تر می کند از خانواده شهید بودن آن است

و من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

وی به خواهر شهید بودن شهید کادر درمان اشاره کرد و گفت :خواهر شهید سید مهدی نجم السادات از شهدای عزیز دفاع مقدس است که سالیانی با این شهید بزرگوار بوده‌ام یک جوان متدین متخلق محجوب برخوردار و بهرمند ار اخلاق پسندیده ملتزم به اصول و حقوق و مبانی شرعی و مجاهد فی سبیل الله حقیقت خانواده سربلند نجم السادات یک بار در 8 سال دفاع مقدس شهیدی تقدیم عرصه ی دفاع مقدس کردند و سه دهه بعد از آن تاریخ در عرصه ی سلامت شهیده ای تقدیم کردند

حجت الاسلام شفیعی ضمن عرض تسلیت به مادر و خانواده شهیده گفت:به مادر بزرگواری که این دو فرزند فدارکار را تربیت کرد باید افرین گفت. تبریک جهت ماحصل این تربیت و آرزوی صبر می کنیم در این راستا از همه مردم صمیمانه و خیر خواهانه درخواست راعایت اصول و موازین بهداشتی را داریم  و توصیه های مسولین پزشکی در مواجهه با کرونا را عمل کنند.

رئیس بیمارستان امیر المومنین ٍ«ع » اظهار داشت: یکی از ماماهای شاغل در درمانگاه بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

وی با بیان اینکه این بیمارستان از بیمارستان‌های بزرگ پذیرنده بیماران مبتلا به کرونا در اهواز است، افزود: فاطمه نجم‌السادات نخستین نیرو از کادر درمان شاغل در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز است که بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

عروج دو شهیده مدافع سلامت در راه دفاع از سلامت مردم/تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پیامی با ابزار تسلیت به شهادت دو تن از پرسنل سلامت گفت: اینجانب عروج آسمانی زنده یاد فاطمه نجمه سادات مامای فداکار بیمارستان امیرالمومنین اهواز و زنده یاد حمیرا احمدی بهورز زحمتکش شبکه بهداشت شهرستان باغملک به علت ابتلا به ویروس کرونا را به خانواده محترم و همکاران ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلندشان از درگاه خداوند، رحمت و مغفرت مسئلت می نمایم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: فاطمه نجم السادات نیروی شاغل در بیمارستان امیرالمومنین اهواز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد

وی افزود: ماما‌ها دوشادوش پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا بسیار فعال بوده و در بخش بهداشت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، زیرا در این بخش مراجعینی داریم که ناقلان بدون علامت هستند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار