تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۲۱۸۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش روزانه مراجعه به مراکز نمونه‌گیری در اهواز
  رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: روند مراجعه به مراکز منتخب نمونه‌گیری، روزانه رو به افزایش است و هنوز به نوک قله پیک نرسیده‌ایم؛ برای رسیدن به نوک قله پیک باید روند تعداد مراجعه‌کنندگان در مدت چند روز، ثابت باشد.

امراله مردانی با اشاره به ادامه روند افزایش میزان مراجعه به مراکز بهداشتی منتخب نمونه‌گیری اظهار کرد: روز گذشته (دوشنبه) ۲ هزار و ۷۰۰ تست در شرق اهواز انجام شده است؛ این حجم نمونه‌گیری به منظور افزایش بیماریابی و کاهش بار بیمارستان‌ها انجام شده است.

وی افزود: روند مراجعه به مراکز منتخب نمونه‌گیری، روزانه رو به افزایش است و هنوز به نوک قله پیک نرسیده‌ایم؛ برای رسیدن به نوک قله پیک باید روند تعداد مراجعه‌کنندگان در مدت چند روز، ثابت باشد.

مردانی با اشاره به فراوانی موارد ابتلا به کرونا در مناطق شرق اهواز گفت: ۵۰ درصد بیماران مبتلا به کرونا در شرق اهواز، در هفته گذشته به ترتیب از چهار منطقه پاداد، باهنر، کوی ملت و زیتون بوده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره روند اعمال محدودیت‌ها در بازار مرکزی اهواز بیان کرد: در حال حاضر میزان اجرای محدودیت‌ها در هسته مرکزی شهر اهواز تقریبا ۶۰ تا ۶۵ درصد است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار