تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۲۱۸۱۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی فولادخوزستان:
بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داشتیم
 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داشتیم چرا که آنها بازی بسته‌ای ارایه دادند و گل زدن به آنها مشکل بود.

 جواد نکونام شامگاه دوشنبه پس از بازی فولاد خوزستان مقابل میزبان خود ذوب‌آهن در اهواز بیان کرد: می‌دانستیم باید زود به گل برسیم که خوشبختانه در دقیقه ۱۵ این امر محقق شد. در ادامه می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را بزنیم اما توپ‌های ما به هدر رفت‌.

وی گفت: با توجه به شکل بازی حریف می‌دانستیم بازی سنگینی داریم. در نیمه دوم تیم ذوب‌آهن به ما فشار آورد و حتی ۲، سه بازیکن به خط حمله اضافه شد، اما موقعیت‌های تیم ما بیشتر بود و اگر شهاب گردان درون دروازه آنها نبود، با نتیجه بهتری پیروز میدان می‌شدیم.

وی با بیان اینکه به خاطر تعطیلات نیم فصل از شرایط مسابقات دور شده بودیم و از طرفی به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم بازی دوستانه برگزار کنیم افزود: برای هر بازی برنامه داریم و به خاطر هواداران و باشگاه بزرگ فولاد وظیفه داریم که برای برد تلاش کنیم.

نکونام گفت: بازی پلی‌آف آسیایی را هم پیش رو داریم و به طور قطع به فکر صعود به مرحله بعد هستیم اگرچه پنجره نقل و انتقالات تیم ما بسته است و نمی‌توانیم بازیکن اضافه کنیم در حالی که در برخی از پست‌ها مشکل داریم. البته این موضوع باعث می‌شود که بیشتر تلاش کنیم.

وی همچنین بیان کرد: درگذشت آقای کرانچار (سرمربی اسبق تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و تیم فوتبال امید)را که برای فوتبال ما زحمت بسیاری کشید، تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم خدا به خانواده او صبر دهد.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن که عصر روز دوشنبه در ورزشگاه فولاد در اهواز برگزار شد با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار