تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۲۱۸۱۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های بازی تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن
  دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب‌آهن از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

 در ترکیب تیم فولاد خوزستان نسبت به دیدار با شهرخودرو در هفته پانزدهم ، ۲ تغییر ایجاد شده بود و نکونام ترجیح داد به جای محمدرضا عباسی و سعادت حردانی از وحید حیدریه و مجتبی نجاریان استفاده کند.

فولاد که با ۲۳ امتیاز در رده چهارم رقابت‌ها قرار داشت مقابل ذوب آهن که شرایط نامساعدی دارد به دنبال کسب سه امتیاز بازی خانگی بود. در سوی دیگر ذوب آهن آمده بود تا اهواز را با دست پر ترک کند.

چمن ورزشگاه شهدای فولاد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود. در این بازی چهار بازیکن فولادی‌ها غایب بودند و دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

بازیکنان ۲ تیم به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر دست ندادند؛ همچنین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی عکس دسته جمعی گرفتند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود. پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود. تمام موارد پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسوولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد. 

بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم مثل بازی‌های قبلی به هنگام ورود به زمین از تونل ضدعفونی کننده عبور کردند. همچنین بازیکنان ذخیره هر ۲ تیم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده می‌کردند.

چند خبرنگار و عکاس قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از حضورشان ممانعت شد. این دیدار بدون حضور خبرنگاران بود.

در دقیقه ۹۲ ساسان انصاری با یک توپگیری به موقع وارد محوطه جریمه شد و با شوتی سنگین توپ را روانه دروازه حریف کرد که تبدیل به گل نشد.

وحید محمدزاده بازیکن ذوب آهن در دقایق پایانی بازی از زمین اخراج شد که بین او و داور درگیری لفظی به وجود آمد.

بازیکنان ذوب آهن معتقد بودند که در یک صحنه بازیکن فولاد پشت محوطه جریمه مرتکب خطا شده اما داور چنین اعتقادی نداشت. این موضوع اعتراض کادر فنی ذوب آهن را به همراه داشت.

تیم فولاد خوزستان با این برد ۲۶ امتیازی شد و در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار