تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۲۱۸۱۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی نفت مسجدسلیمان: می‌توانستیم پیروز میدان باشیم
 سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: امروز نمایش خیلی خوبی مقابل تیم تراکتورسازی تبریز داشتیم و می‌توانستیم پیروز میدان شویم اما این امر محقق نشد.

 داریوش یزدی عصر روز دوشنبه پس از تساوی تیمش مقابل میهمان خود تراکتورسازی تبریز بیان کرد: می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که توانایی‌های زیادی از لحاظ کادر فنی و بازیکن دارد اما با این وجود نمایش خیلی خوبی داشتیم.

وی افزود: بازیکنان تیم ما بسیار جنگنده و باغیرت بازی کردند و این موضوع باعث شد تا در مقابل تیم قدرتمند تراکتورسازی ایستادگی کنیم اما انتظار داریم که داوران با تمرکز بیشتری قضاوت کنند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: در این بازی روی یک اشتباه و غفلت بازیکنانمان گل دریافت کردیم و بازی مساوی شد در حالی که اگر از اندوخته خود محافظت می‌کردیم پیروز میدان بودیم.

وی افزود: از همه بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم؛ همچنین برای هواداران که همیشه حامی ما هستند، احترام زیادی قایلیم لذا تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا دل آنها را شاد کنیم.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز که عصر روز دوشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار