تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۲۱۸۱۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه‌های دیدار نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی
 دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی تبریز که عصر روز دوشنبه با تساوی یک بر یک به پایان رسید با حاشیه‌هایی همراه بود.

 تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر یکدیگر قرار گرفتند.

تیم نفت مسجدسلیمان که نهمین بازی خانگی فصل خود را انجام می‌داد، انگیزه زیادی برای کسب پنجمین پیروزی در لیگ ‌بیستم داشت؛ در آن طرف شاگردان خطیبی به دنبال کسب سه امتیاز از این دیدار بودند تا با دست پر به تبریز برگردند. 

نفت مسجدسلیمان برای تداوم روند شکست‌ناپذیری خود در هفته‌های اخیر در دیدار مقابل تراکتورسازی، امیدوار بود ششمین باخت متوالی این تیم را رقم بزند اما در آن سوی میدان، شاگردان رسول خطیبی در تلاش برای قرار گرفتن در بین پنج تیم بالایی جدول بودند.

۲ بازیکن نفت مسجدسلیمان یک هفته پیش از بازی به کرونا مبتلا شدند که به قرنطینه رفتند.

در حالی که بازی‌های لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود حدود ۵۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه، پشت بام و پنجره خانه‌های اطراف ورزشگاه، نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

برخی از هواداران نفتی از بالای اسکوربورد ورزشگاه شهید بهنام محمدی نظاره‌گر بازی بودند. این تعداد در مسابقات قبلی تیم نفت مسجدسلیمان نیز در این محل مستقر هستند.

چمن ورزشگاه شهید محمدی از کیفیت نامطلوبی برخوردار بود.

به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، بازیکنان و اعضای کادر فنی هر ۲ تیم پیش از شروع بازی به سمت هم نرفتند. همچنین ناظران فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از شروع مسابقه از وضعیت سلامت ورزشگاه مطمئن شدند.

اسکوربورد ورزشگاه مسجدسلیمان از ابتدای بازی تا انتها خاموش بود. همچنین این دیدار بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

در دقیقه ۷۶ بازی سجاد جعفری بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان دروازه تیم تراکتورسازی را باز کرد که خوشحالی نیمکت نشینان این تیم را به همراه داشت. همچنین در دقیقه ۹۳ محمد عباس زاده گل تساوی را به ثمر رساند.

محمد بلبلی از نفت مسجدسلیمان و محمد عباس زاده از تراکتورسازی کارت زرد دریافت کردند. همچنین مجتبی مقتدایی بازیکن نفت مسجدسلیمان با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

بازیکن نفت مسجدسلیمان پس از اخراج به تصمیم داور معترض بود که با همراهی سایر بازیکنان به بیرون از زمین رفت.

مربیان ۲ تیم از ابتدا تا انتهای بازی به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط بودند. در اواسط نیمه دوم کادر فنی تراکتورسازی به تصمیم داوری معترض بود که داور بازی به آنها تذکر داد.

تیم نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی ۲۱ امتیازی شد و در مکان دهم رده بندی جای گرفت. همچنین تیم تراکتورسازی با ۲۲ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتبال ایستاد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار