تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۱۸۱۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلمب دو پاساژ بزرگ اهواز / بازرسی از ۱۵ هزار واحد صنفی خوزستان
 معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در هفته گذشته حدود ۱۵ هزار واحد صنفی در سراسر خوزستان توسط گشت‌های مشترک مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد به ۱۱ هزار و ۴۸۰ واحد صنفی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عمل به دستورهای ستاد مقابله با کرونا تذکر داده شد.

بهرام جباری در گفت‌وگو با اشاره به انجام گشت‌های مشترک نظارتی بر اصناف در شرایط شیوع کرونا و تشدید بازرسی در شهرهایی با وضعیت قرمز اظهار کرد: روزانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر گشت‌های مشترک بازرسان صمت و اصناف به همراه نیروهای فرمانداری شهرستان‌ها، اماکن نیروی انتظامی و بهداشت در شهرهای مختلف خوزستان انجام می‌شود.

وی افزود: در هفته گذشته حدود ۱۵ هزار واحد صنفی در سراسر خوزستان توسط گشت‌های مشترک مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد به ۱۱ هزار و ۴۸۰ واحد صنفی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عمل به دستورهای ستاد مقابله با کرونا تذکر داده شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در هفته گذشته ۵۴۶ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت نکردن قوانین ستاد کرونا مبنی بر عدم بازگشایی در وضعیت قرمز در استان خوزستان پلمب شدند.

جباری افزود: ۶۴۰ واحد صنفی نیز تعهد دادند که بر اساس تصمیمات ستاد کرونا عمل و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در شهرهای قرمز تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند، گفت: در شهر اهواز برخی از پاساژهای پرتردد و بزرگ از جمله پاساژ کارون و امام رضا پلمب شده‌اند و برق چندین پاساژ دیگر نیز قطع شده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار