تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۱۸۱۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تجمع کارکنان مدت موقت منطقه ویژه پتروشیمی/ کارکنان: حکم قانونی طبقه بندی مشاغل اجرا شود
 نماینده کارکنان مدت موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر گفت: کارکنان مدت موقت در اعتراض به اجرا نشدن حکم قانونی طبقه بندی مشاغل تجمع کردند.

امید مسرت نماینده کارکنان مدت موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر گفت: کارکنان مدت موقت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای دومین روز پیاپی خواستار اجرای حکم قانونی طبقه بندی مشاغل در این سازمان شدند.

او افزود: علیرغم پوشش رسانه‌ای پایگاه‌های خبری و استعلام مکرر مدیران سازمان منطقه ویژه از شرکت ملی صنایع پتروشیمی و وزارت نفت، همچنان مجوز اجرای قانون از سوی وزارت نفت به این سازمان داده نمی‌شود.

مسرت بیان داشت: این کارکنان از ۱۰ سال قبل تاکنون مشمول اجرای این قانون شده‌اند و مطالبات بی شمار و چند ساله آن‌ها از سوی وزارت نفت دیده نمی‌شود، به همین اقدام به برگزاری تجمع و اعتراض کردند و خواستار اجرای این حکم هستند.

منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در محدوده‌ای به وسعت ۲ هزار و ۸۵۰ هکتار در جنوب غربی ایران و در ساحل خلیج فارس، واقع در شهرستان ماهشهر، بخش بندر امام خمینی (ره) قرار گرفته و با توجه به موقعیت طبیعی و جغرافیایی و همچنین برخورداری از تسهیلات قانونی مناطق ویژه، به منظور توسعه صنعت و تجارت به ویژه صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی آن، تأمین منافع اقتصادی، اجتماعی و ملی، جذب تکنولوژی‌های جدید و افزایش اشتغال ایجاد شده است.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار