تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۱۸۱۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تذکر نماینده دشت‌آزادگان به وزرای بهداشت و کشور درباره وضعیت خوزستان
  نماینده دشت آزادگان و هویزه از تذکر به وزرای بهداشت و کشور در زمینه وضعیت شیوع کرونا در خوزستان و عدم تعطیلی و قرنطینه استان خبر داد.

قاسم ساعدی اظهار کرد: شیوع کرونا در خوزستان در وضعیت بسیار نامناسبی قرار دارد و از قرمز هم قرمزتر شده است اما ستاد ملی مقابله با کرونا در واکنش به وضعیت خوزستان، هیچ عکس‌العملی به جز هشدار دادن از خود نشان نداده است.

وی افزود: در خوزستان ۱۱ شهر در وضعیت قرمز قرار دارند؛ به وزیر کشور به دلیل عدم تعطیلی و قرنطینه خوزستان تذکر دادم زیرا در خوزستان باید همه شهرهای قرمز به طور کامل تعطیل می‌شدند و استان خوزستان نیز قرنطینه می‌شد اما متاسفانه هیچ تصمیمی از سوی وزیر کشور برای خوزستان اتخاذ نشد.

نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: این تصمیم به جان مردم ارتباط دارد و می‌بینیم که روز به روز تعدادی از مردم خوزستان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دهند.

ساعدی با بیان اینکه کرونای انگلیسی در خوزستان به هیچ کس رحم نکرده است، افزود: به وزیر بهداشت نیز در خصوص وضعیت خوزستان تذکر داده‌ام زیرا متاسفانه وزارت بهداشت برای شهرهای خوزستان اقدامات خاصی انجام نداده است.

وی افزود: ما انتظار داشتیم از ابتدای شیوع کرونا نسبت به قرنطینه و تعطیلی خوزستان اقدام شود اما چنین اقدامی نشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار