تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۱۸۱۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«مهربون» جلوی دوربین رفت
«مهربون» جلوی دوربین رفت

 فیلم مستند «مهربون» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی صادق رضایی ساخته شد.

این فیلم که در زمره مستندهای پرتره ـ زیست‌محیطی است با مضمونی انسان‌محورانه به زندگی شخصی تنها و بی‌خانمان به نام محمدعلی یا مندعلی محبی مشهور به «مهربون» می‌پردازد.

کارگردان این فیلم پس از تحقیق و پژوهش پیرامون شخصیت فیلم با نگاهی بی‌طرفانه سعی در به تصویر کشیدن مهربانی این شخص نسبت به همنوعان خویش و حتی فراتر از آن نسبت به دیگر موجودات زنده کرده است.

این مستند که در پاییز سال ۹۶ به کارگردانی صادق رضایی و تصویربرداری محسن نجفی‌راد و صدابرداری و صداگذاری بهشاد مطیعی کلید خورد در نهایت با به پایان رسیدن مرحله تدوین توسط فرید دغاغله در سال جاری آماده اکران می‌شود.

از دیگر عوامل ساخت فیلم می‌توان به سینا سلمان‌پور (مدیر تولید)، امیر نعمتی (عکاس)، فراز شیرجندی و سمیرا کاملی (دستیاران تدوین) و مریم مقدم (آنونس و تیتراژ) نیز اشاره کرد.

صادق رضایی، عکاس، فیلم‌ساز، مدرس دانشگاه و عضو انجمن سینمای جوانان ایران (دفتر اهواز) است و ساخت چندین فیلم از جمله «چنین گفت زرتشت»، «ماه آبی»، «بحران ریزگردها»، «گاگریو»، «هوخ نور» (رامهرمز)، «آرزوی شادی»، «چشم‌اندازهایی از جلگه خوزستان»، «سد زندگی» و «خانه سفید است» را در کارنامه خود دارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار